English

وزیر گردشگری:

کوه‌های مینیاتوری چابهار یک اکوتوریسم فوق‌العاده است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کوه‌های مینیاتوری چابهار یک اکوتوریسم فوق‌العاده است.

کوه‌های مینیاتوری چابهار یک اکوتوریسم فوق‌العاده است

به گزارش خبرگزاری موج، سید عزت‌الله ضرغامی در بازدید از کوه‌های مینیاتوری چابهار اظهار کرد: یکی از مزیت‌های کم نظیر استان سیستان و بلوچستان، سواحل مکران و چابهار کوه‌های مریخی و مینیاتوری است که یک اکوتوریسم فوق‌العاده است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: پروژه‌هایی برای این منطقه تعریف شده و با کمک و پشتیبانی وزارت برخی زیرساخت‌ها طراحی می‌شود و موقعیت‌های گردشگری خوبی برای اینجا فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ساحل این منطقه از زیباترین سواحل دنیاست و در کنار کوه‌های مینیاتوری یک ظرفیت‌ ارزشمند است که امیدواریم در آینده به یک مکان بزرگ گردشگری تبدیل شود.

همچنین ضرغامی در بازدید از اسکله شهید بهشتی چابهار اظهار کرد: سواحل مکران ظرفیت بسیار بالایی دارد از همین رو باید تدارک حضور گردشگران در این منطقه فراهم شود.

وی افزود: تامین سوخت یارانه‌ای کشتی‌های مسافربری در هیات دولت مطرح شده و متقاضیان باید از طریق سامانه ثبت نام کنند و همچنین هزینه افرادی که بدون یارانه سوخت استفاده کرده بودند؛ نیز برگردانده شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از بازدید از اسکله شهید بهشتی کنارک از چند پروژه گردشگری بازدید کرد.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز به منظور بازدید از پروژه‌های گردشگری سواحل مکران و شرکت در جشنواره گردشگری وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار چابهار و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار قرار گرفت.

ضرغامی در سفر به چابهار از ظرفیت های گردشگری و تفریحی، ترمینال مسافربری دریایی بندر، نوار ساحلی رمین به گواتر، کوه‌های مریخی و مینیاتوری و مجتمع گردشگری اقیانوس آبی بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه گردشگری را بررسی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه