English

سردار رحیمی:

دشمن با تحریم دارویی ادعای حقوق بشر می‌کند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ابراز داشت: دشمن امروز دارو‌های بیماران خاص را تحریم می‌کند و ادعای حقوق بشر می‌کند.

دشمن با تحریم دارویی ادعای حقوق بشر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش تجلیل از اسوه صبر و ایثار که امروز (چهارشنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد گفت: دشمن امروز دارو‌های بیماران خاص را تحریم می‌کند و ادعای حقوق بشر می‌کند؛ اما اسلام به ما یاد داده که جان انسان‌ها برای ما مهم است.

سردار حسین رحیمی با بیان اینکه حضرت زینب (س) اسوه صبر، استقادمت و ایستادگی است، افزود: امروز همسران جانباران همچون حضرت زینب (س) اسوه صبر هستند؛ امروز ملت ایران بعد از هزار و ۴۰۰ سال میراث‌دار اهل بیت (ع) هستند.

وی با بیان اینکه ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام کردیم، گفت: مردم ما راهرو اهل بیت (ع) و ائمه اطهار هستند و راه آن‌ها را ادامه می‌دهند و هیچ‌گاه در این مسیر کوتاه نخواهند آمد و در مسیر و رشد اسلام جان خود را فدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه منافقین فراری در حوادثی که در دی ۹۶ رخ داد، دلخوش به شکست جمهوری اسلامی ایران بودند و در این خیال بودند که می‌توانند سکان جمهوری اسلامی ایران را بر عهده بگیرند، افزود: دشمن نمی‌داند که ما با روحیه جهادی و انقلابی همچون دوران دفاع مقدس در برابر حوادث و رخداد‌ها آماده هستیم و اجازه نخواهیم داد توطئه آن‌ها اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: برای انقلاب، نظام و مسیری که حضرت زینب (س) قدم برداشته است با تمام توان حضور داریم و دفاع خواهیم کرد.

سردار رحیمی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد مقصر آن آمریکاست، گفت: امروز عربستان و منافقین در آلبانی در فضای مجازی به‌دنبال تحریک مردم هستند و مطالب دروغ را انتشار می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه