English

محرابی نیا خبر داد؛

جاده هراز ساعت ۱۷ امروز باز می شود

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز هم همان طور که پیش از این اعلام شد مسدود است و ساعت 17 امروز باز می‌شود.

جاده هراز ساعت 17 امروز باز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، ایمان محرابی نیا، مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:  محور هراز ‌در محدوده جاده شکسته از روز 20 آبان تا 21 آبان 98، از ساعت 8 تا 17، به‌ دلیل اجرای عملیات حفاری و انجام آزمایشات ژئوالکتریک و ژئوتکنیک در کیلومتر 12 الی 400+12، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: محور هراز در محدوده پیچ ابتهاج ‌از مورخ 20 آبان تا 21 آبان و همچنین 27 آبان تا 28 آبان 98 از ساعت 8 تا 17، به‌ دلیل اجرای عملیات اصلاح قوس جاده و ایمن سازی در کیلومتر 300+89 الی 450+89، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: محور هراز در محدوده تونل وانا‌ از مورخ 20 آبان تا 21 آبان 98 از ساعت 8 تا 17، به‌ دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل‌ در کیلومتر 65 تا 500+65‌ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، هم‌اکنون ‌در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین-رشت و محورهای ‌فیروزکوه‌‌ و کندوان، تردد روان است، ضمنا محور هراز هم همان طور که پیش از این اعلام شد مسدود است و ساعت 17 امروز باز می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه