English

اجتهادی خبر داد؛

آخرین وضعیت پرونده خودروهای لوکس

مدیرکل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز گفت: در انبار املاک تملیکی فارس هنوز این خودرو مانده است. در ابتدا بحث امحای این خودروها مطرح شد اما بعدها مسولان تصمیم گرفتند استفاده بهتری شود و تصمیم به باز صادرات خودروها گرفته شد.

آخرین وضعیت پرونده خودروهای لوکس

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالمجید اجتهادی، مدیرکل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز در نشست خبری درخصوص آخرین وضعیت پرونده های خودروهای لوکس و گوشی های تلفن قاچاق اظهار کرد: در چهار ماهه اول امسال در شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌ها تعداد پرونده های وارده 28 درصد افزایش داشته است و ۲۶ درصد رسیدگی هایمان بیشتر شده است.

وی افزود: کشف پرونده های کلان با ارزش ۱ میلیارد ریال ۴۷درصد افزایش داشته است. همچنین پرونده های مالی با ارزش ۵ میلیارد ریال، ۵۲ درصد افزایش داشته است.

اجتهادی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های خودروهای لوکس گفت: در انبار املاک تملیکی فارس هنوز این خودرو مانده است. در ابتدا بحث امحای این خودروها مطرح شد اما بعدها مسولان تصمیم گرفتند استفاده بهتری شود و تصمیم به باز صادرات خودروها گرفته شد.

مدیر کل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز گفت: در این رابطه هم مشکلاتی ایجاد شد و در نهایت به عنوان کالای قاچاق در انبار ‌تملیکی نگهداری می شود.

وی در خصوص قاچاق گوشی های خارجی گفت: ضبط به نفع دولت نداریم ولی آنهایی که به عنوان قاچاق کشف شده واگذار شده و به افرادی فروخته شده است و در انبار اموال تملیکی نگهداری نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه