English

تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۷ تا امشب

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور ۹۷ تا دوشنبه ۲۲ مرداد تمدید شد.

تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۷ تا امشب

به گزارش خبرگزاری موج، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌ در آزمون سراسری 97، مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ فردا دوشنبه ۲۲ مرداد ماه جاری تمدید شد و با توجه به اصلاحات جدید و اعلام ظرفیت‌های جدید از سوی برخی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که اطلاعیه آن عصر روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد، داوطلبان در این مهلت باقی مانده نسبت به انتخاب حداکثر ۱۵۰ کد رشته جدید اقدام کنند.

به گفته وی، داوطلبان بر اساس مندرجات کارنامه و رتبه و نمره نهایی زیرگروه ارائه شده در کارنامه، انتخاب رشته کنند. همچنین داوطلبان جهت آگاهی از شانس قبولی خود در دانشگاه مورد نظر می‌توانند از سامانه انتخاب رشته مجازی که در سایت سازمان سنجش فعال است، استفاده کنند.

توکلی از اعلام ظرفیت‌های جدید در اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور خبر داد و گفت: داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده، ولی غایب بودند و همچنین کسانی که در این آزمون شرکت نکردند نیز می‌توانند تا ۲۴ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته در رشته‌های بدون آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نتایج نهایی کنکور ۹۷ نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: به طور کلی، ۷۶۳ هزار و ۴۹۹ نفر در آزمون امسال پذیرفته خواهند شد که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۹ هزار و ۴۹۹ نفر افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه