English

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران در واکنش به افزایش قیمت بلیت مترو:

افزایش قیمت بلیت مترو با توجه به وضعیت معیشتی مردم قابل دفاع نیست/ هزینه بی تدبیری تصمیم گیران شهری را مردم نباید بپردازند

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران افزایش قیمت بلیت مترو را با توجه به وضعیت بد معیشتی مردم تهران و شهرهای حومه قابل دفاع ندانست و به آن اعتراض کرد.

افزایش قیمت بلیت مترو با توجه به وضعیت معیشتی مردم قابل دفاع نیست/ هزینه بی تدبیری تصمیم گیران شهری را مردم نباید بپردازند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، احمد مسجد جامعی در جریان بررسی لایحه افزایش قیمت بلیت مترو بعد از دفاع معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  از این افزایش قیمت با بیان این مطلب افزود: افرادی که از مترو کرج استفاده می کنند، از وضعیت معیشتی خوبی برخوردار نیستند در نتیجه این میزان افزلیش قیمت به صلاح مردم نیست و پیامدهای اجتماعی زیادی را به همراه دارد.

وی با اشاره به افزایش 150 درصد قیمت بلیت مترو ادامه داد: این میزان افزایش برای استفاده مردم از مترو به عنوان حمل و نقل عممی و ارزان قیمت غیر عادی است.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران بیان کرد: اگر سیاست های ترافیکی ما اشتباه است و یا اینکه دولت سهم خود را در یارانه بلیت مترو پرداخت نمی کند، دلیلی نیست که بتوان با توجیه آن هزینه بیشتری را از مردم دریافت کرد.

وی با اشاره به بی تدبیری های انجام شده در طول سال های خایر در حوزه تامین زیرساخت های حمل و نقل عمومی دز شهر تهران یادآور شد: اگر یک زمان شهرداری حوس ساخت منوریل در تهران می کند و شهردار بعدی اقدام به جمع آوری پایه های منوریل می کند و با بودجه ای که برای  ساخت منوریل تصویب شده است اقدام به ساخت برزگراه دو طبقه می کند و در پول شهر را در جای امناسبی هزینه می  کند، نشان از بی تدبیری تصمیم گیران حوزه شهری دارد که به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

مسجد جامعی تاکید کرد: اما این نرخ ها به هیچ وجه قابل دفاع نیست و پیشنهاد شهرداری نسبت به پیشنهاد کمیسیون قابل دفاع تر است هر چند همان نرخ ها نیز قابلیت چانه زدن داشتند و بین بد و بدتر آن پیشنهاد قابل دفاع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه