English

سرهنگ علیدوست:

مشمولان غایب خدمت سربازی فراخوانده شدند/ ۳ ماه اضافه خدمت برای مشمولان غایب سربازی

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

مشمولان غایب  خدمت سربازی فراخوانده شدند/ 3 ماه اضافه خدمت برای مشمولان غایب سربازی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ رحمان علیدوست به بیان توضیحاتی حول محور مشمولان غایب خدمت سربازی پرداخت.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

قابل توجه مشمولانی که برگ آماده به خدمت دریافت کرده اند، اما خود را معرفی نکرده اند

سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: مشمولانی که برگ آماده به خدمت دریافت کرده اند، اما در تاریخ های تعیین شده، برای انجام خدمت سربازی خود را معرفی نکرده اند، غایب محسوب شده و سه ماه اضافه خدمت برای آنان درج خواهد شد.

وی افزود: این دسته از مشمولان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود باید مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و برگ آماده به خدمت با تاریخ جدید را دریافت کنند.

مشمولان خدمت سربازی

معاون احضار و اعزام این سازمان خاطرنشان کرد: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعی که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه ای، اشتغال به کار و غیره مواجه خواهند شد.

وی گفت: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه