English

جانشین فرمانده ناجا خبر داد

راه‌اندازی پلیس فتا در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر در سال آینده

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس فتا در تمام استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر راه اندازی شده و در سال آینده در شهرهای بالای 100 هزار نفر نیز راه اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی پلیس فتا در شهرهای بالای 100 هزار نفر در سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج، سردار اسکندر مومنی در حاشیه نشست سراسری روسای پلیس فتای استان های سراسر کشور اظهار داشت: آزمایشگاه تخصصی پلیس فتا به طور همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در 16 استان کشور افتتاح شد، هم اکنون در 26 استان کشور پیشرفته ترین آزمایشگاه پلیس فتا فعال است؛ با راه اندازی این آزمایشگاه ها، امنیت در فضای مجازی برقرار و میزان جرائم در این حوزه کاهش می یابد.

وی به جوان بودن پلیس فتا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این پلیس در پنج سال اخیر راه اندازی شده اما دستاوردهای خوبی داشته است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد : پلیس فتا در تمام استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر راه اندازی شده و در سال آینده در شهرهای بالای 100 هزار نفر نیز راه اندازی خواهد شد.

سردار مومنی با بیان اینکه جرائم سایبری در حال افزایش است، گفت: با افزایش 60 درصدی جرائم سایبری مواجه هستیم اما با این وجود بیش از 80 درصد جرائم این حوزه، کشف می شود.

وی درباره امنیت انتخابات در فضای مجازی، گفت: همان گونه که فرمانده ناجا اعلام کرد نیروی انتظامی، آمادگی کامل برای تامین امنیت انتخابات را دارد و در این زمینه کوتاه نمی آید و با تمام ظرفیت خود عمل خواهد کرد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در فضای مجازی با افزایش جرایم مواجه هستیم؛ بیان کرد: پلیس با آمادگی و هوشیاری در این فضا در زمینه انتخابات ورود کرده تا در فضای واقعی و مجازی امنیت آن برقرار شود؛ پلیس به صورت پیش دستانه همه فعالیت ها را در همه حوزه ها رصد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه