English

اجرای طرح ملی آموزش سازمان های مردم نهاد در گیلان

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از اجرای طرح ملی آموزش سازمان های مردم نهاد در این استان خبر داد.

اجرای طرح ملی آموزش سازمان های مردم نهاد در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از اجرای طرح ملی آموزش سازمان های مردم نهاد در این استان خبر داد.

یونس رنجکش در چهارمین جلسه شورای مشورتی سازمانهای مردم نهاد گیلان اظهار کرد: این کارگاه آموزشی روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در رشت برگزار می شود.

وی افزود: آشنایی با حوزه های مختلف کارکردی سازمانهای مردم نهاد ازاهداف برگزاری این کارگاه است. رنجکش گفت: این کارگاه با حضور مسئولان و مدرسان وزارت کشور انجام می شودو در پایان نیز به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دبیر هیات نظارت بر سازمانهای مردم نهاد گیلان خاطرنشان کرد: در این دوره اولویت با سازمانهای مردم نهاد دارای مجوز از استانداری و فرمانداری های استان است ودر صورت وجود ظرفیت خالی از سایر تشکل های فعال نیز به تشخیص کارشناسان این اداره کل دعوت به عمل می آید.

وی ادامه داد: آموزش سازمانهای مردم نهاد به صورت متمرکز از سوی وزارت کشور در سال جاری در استان های مختلف اجرا شده است که اجرای این کارگاه در گیلان هم در امتداد سیاستهای کلی وزارت کشور برای افزایش توان و مهارت های این سازمانها است.

رنجکش با اشاره به نقش تشکل های اجتماعی در پیشبرد اهداف توسعه خواستار مشارکت و مداخله این تشکلها در حوزه های مختلف اجتماعی و رفع نگرانی ها باتوجه به توانایی و مهارت های آنان شد.

وی یاد آور شد: در سال گذشته ۱۵ کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف ازسوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برای تشکل های اجتماعی گیلان برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه