English

جاسوس زن آمریکایی در مرز ترکیه و سوریه زخمی شد

یک جاسوس زن آمریکایی در مرزهای سوریه و ترکیه در حین انجام ماموریت خود زخمی شد و برای مدتی ناپدید گشت اما با تلاش نیروهای مرزبانی ترکیه پس از پیدا شدن به پایگاه اینجرلیک انتقال داده شد.

به گزارش خبرگزاری موج، نیروهای ترکیه ای و آمریکایی برای یافتن جاسوس زن زخمی شده آمریکایی در مرزهای سوریه و ترکیه مامور شدند.

بر اساس این گزارش یگان هایی از ارتش ترکیه و آمریکا طی ۲ روز گذشته به دنبال جاسوس زن زخمی شده آمریکایی شدند که در مرزهای سوریه و ترکیه بر اثر اصابت گلوله مجروح شده است.

این جاسوس آمریکایی پس از اصابت گلوله به بدنش و مجروح شدن، از فرماندهان خود درخواست می کند که وی را به مکانی امن منتقل کنند؛ جاسوس آمریکایی پس از این درخواست باید به سمت مرزهای ترکیه حرکت می کرد.

در عملیات جستجوی این زن جاسوس بالگردها و پهبادهایی مجهز به موشک های هلفایر به کار گرفته می شوند تا در صورت وقوع هر رویداد غیرقابل پیش بینی واکنش نشان دهند. این عملیات پس از گذشت ۲ روز نتیجه ای نداشت و موجب نگرانی ساکنان این مناطق شد.

در نهایت پس از تلاش های بی نتیجه نیروهای ویژه ترکیه و آمریکا، گارد مرزی ترکیه موفق شد این جاسوس زن آمریکایی را بیابد و وی را به پایگاه اینجرلیک انتقال دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه