English

حزب الله لبنان خواستارهمکاری کشورها برای ریشه کنی تروریسم شد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای جنایت تروریست ها علیه مقام سید محمد بن علی الهادی(ع) درشهرستان بلد عراق را محکوم کرد و همبستگی و همکاری همه کشورها برای ریشه کنی تروریسم را خواستار شد.

حزب الله لبنان خواستارهمکاری کشورها برای ریشه کنی تروریسم شد
به گزارش خبرگزاری موج، در بیانیه حزب الله که عصرجمعه صادر شد، آمده است: این جنایت جدید تاکیدی است براینکه تروریست ها بین مردم هیچ تفاوتی قائل نیستند و مسلمان و مسیحی، سنی و شیعه و عرب و غیرعرب را به قتل می رسانند.

در این بیانیه تصریح شده است که تروریست ها برای حرمت خون، مکان و زمان ارزشی قائل نیستند و کشتار جنون آمیز آنها همه گرایش ها را شامل می شود. منابع بیمارستانی عراقی، تعداد شهدای حمله تروریستی به بلد را ۳۵ تن و زخمی ها را ۶۵ تن اعلام کرده اند. حزب الله خاطرنشان کرده است: هدف گرفتن مکان مقدسی که در آن خداوند عبادت می شود، باردیگر نشان داد که تروریست های جنایتکار به اماکن مقدس اهمیتی نمی دهند و آنها همان کسانی هستند که در روزهای قبل مسجد پیامبر(ص) در شهر مدینه منوره و مساجد و کلیساها و دیگر عبادتگاه ها را هدف گرفته اند و درهمه جنایت های آنها شهروندان بی گناه قربانی بوده اند. حزب الله در این بیانیه خواستار شده است تا برخی طرف ها بجای دل بستن به استفاده از تروریست ها برای دستیابی به منافع خاص خود، از ارائه کمک های همه جانبه به آنها دست بکشند و با همه برای جلوگیری از گسترش این افکار و اقدامات پلید و جنایتکارانه علیه بشریت و ریشه کنی تروریست ها همکاری کنند. حزب الله لبنان همچنین این مصیبت فاجعه آمیز را به مراجع عظام، دولت و ملت عراق تسلیت و تعزیت گفته و برای شهدا رحمت واسعه الهی و برای زخمی ها شفای عاجل مسئلت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه