English

۲۸۰ کیلومتر پروژه جاده‌ای در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲۸۰ کیلومتر پروژه جاده‌ای شامل بزرگراه و راه اصلی، روکش آسفالت و راه روستایی در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری موج، امروز عباس آخوندی با سفر به شهرهای مختلف جنوب آذربایجان غربی از جمله، محمدیار، نقده، اشنویه، پیرانشهر، مهاباد و میاندوآب ضمن بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حال اجرا در این شهرستانها در جریان نحوه احداثپروژه‌های جاده‌ای و ریلی جنوب آذربایجان غربی قرار گرفت.

عباس آخوندی امروز پس از بازدید از ایستگاه راه آهن ارومیه که پیشرفت اجرایی ساختمان آن ۷۶ درصد شده است دستورات لازم برای تسریع در روند تغییر در احداثآن و بسترسازی برای احداثایستگاه اصلی در داخل شهر ارومیه را صادر کرد و پس از آن عازم شهرستان نقده و بازدید از ایستگاه قطار این شهرستان شد و سپس با بازدید از سه راهی محمدیار نقده دستور داد روند احداثپل مربوط به این تقاطع حادثه خیز هر چه سریعتر از سر گرفته شود.

وزیر راه و شهرسازی به پروژه دوبانده سازی جاده ارومیه، مهاباد، میاندوآب هم سرکشی کرد و با ابراز رضایت از فعال بودن کارگاه احداثاین پروژه، اتمام هرچه سریعتر آن را خواستار شد.

آخوندی با همراهی استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان مردم نقده، اشنویه و پیرانشهر، سردشت در مجلس شورای اسلامی از آخرین وضعیت راه‌های بین شهری نقده به پیرانشهر و نقده به اشنویه و اشنویه به ارومیه نیز بازدید کرد و برای بهسازی و تعریض این جاده‌ها قول مساهد داد.

وزیر راه و شهرسازی با سفر به مهاباد در مراسم افتتاح نمادین ۲۸۰ کیلومتر پروژه جاده‌ای در آذربایجان غربی حاضر شد و روبان افتتاح ۳۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، بهره برداری از ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت و افتتاح ۵۰ کیلومتر راه روستایی را برید.

آخوندی بعد از ظهر امروز از پروژه‌های جاده‌ای شهرهای مساندآب، شاهین دژ، تکاب و بوکان نیز بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه