English

دعوت جامعه ایثارگران و والدین شهدای آذربایجان‌شرقی برای حضور در انتخابات

طیف ها و گروه های مختلف جامعه ایثارگران، والدین، همسران و فرزندان شهدای آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی با صدور بیانیه های مختلف آحاد مردم را به حضور پرشور در انتخابات روز جمعه دعوت کردند.

دعوت جامعه ایثارگران و والدین شهدای آذربایجان‌شرقی برای حضور در انتخابات
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، بیانیه های مزبور از سوی "والدین، همسران و فرزندان شهدا"، "جانبازان" و "آزادگان" آذربایجان شرقی صادر و در آنها تاکید شده است: حضور پرشور، گسترده و آگاهانه مردم ایران زمین و استان آذربایجان شرقی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بار دیگر عزت و صلابت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشاند.

در بیانیه والدین، همسران و فرزندان شهدای آذربایجان شرقی آمده است: درخت ۴۵ ساله‌ انقلاب اسلامی ایران که به برکت خون شهدا کاشته و با خون های پاک آبیاری شده است، ثمرات بی بدیلی در ایران اسلامی، ملل مسلمان و در میان انسان‌های حق طلب جهان داشته و استمرار این ثمربخشی و تاثیرگذاری در گرو مشارکت حداکثری مردم شریف ایران در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی است.

آنها ادامه داده اند: ما والدین، همسران و فرزندان شهدا که در راه حفظ و حراست از این میهن اسلامی پاره‌های تن خود را به میادین جنگ حق علیه باطل فرستاده و داغ عزیزان خود را برای سربلندی نظام و عزت روز افزون امامین انقلاب به جان خریده‌ایم، از اقشار مختلف مردم ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشته و بار دیگر ضمن اعلام برائت از دشمنان قسم خورده‌ ایران اسلامی، تقیّد خود را به پاسداری از خون شهدا اعلام دارند.

تعداد شهدای آذربایجان شرقی در دوران دفاع مقدس ۹ هزار و ۸۴۳ ثبت شده است.

در بیانیه جانبازان آذربایجان شرقی نیز تصریح شده است: زخم‌های کهنه‌ دورتن هشت سال دفاع مقدس و داغ همیشه‌ تازه‌ فراق برادران شهیدمان، خونی بر دل کرده که جوش و خروش آن خاموش ناشدنی است.

این بیانیه ادامه می دهد: در تمام این سال‌ها از زمان انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون که دشمنی‌های همیشگی دنیای استکبار لحظه‌ای از آتش افروزی دست بر نداشته و همه‌ امکانات مادی دنیای مدرن را به خدمت گرفته است، با لطف خدا و تدابیر رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه بی اثر شده و در برابر عزم مردم ایران اسلامی ناکارآمد بوده است.

جانبازان آذربایجان شرقی اضافه کرده اند: ما جانبازان سال‌های دور و نزدیک انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم از تمامی اقشار و افراد دعوت می‌کنیم تا با شرکت حداکثری در انتخابات مرهمی بر زخم‌های دیرین و آلام سنگین ما بوده و موجبات سربلندی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب را فراهم آورند.

آذربایجان شرقی بیش از ۲۴ هزار نفر جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه