English

شهردار تبریز اعلام کرد:

جرم‌انگاری ساخت و ساز غیرمجاز، مطالبه شهرداری‌ها از سران سه قوه

شهردار تبریز گفت: در راستای مطالبه رفع موانع ساخت وساز مسکن، نامه‌ای با امضای شهرداران کلانشهرها خطاب به سران قوای سه‌گانه کشور تنظیم و خواستار جرم‌انگاری ساخت و ساز غیرمجاز شدیم.

جرم‌انگاری ساخت و ساز غیرمجاز، مطالبه شهرداری‌ها از سران سه قوه
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، یعقوب هوشیار در پانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان در تبریز، اظهار کرد: صنعت ساختمان از سرعت رشد کمتری نسبت به سایر صنایع کشور که مجهز به تکنولوژی‌های روز هستند، برخوردار است.  

وی افزود: دغدغه مشترک مدیریت شهری و سازندگان و طراحان افزایش کیفیت صنعت ساختمان است.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت در صنعت ساخت و ساز، خاطرنشان کرد: تصمیمات هیجانی رقم زننده اتفاقات مطلوب در حوزه ساختمان نبوده و نیاز به راهبردهای دقیق وجود دارد.  

هوشیار با بیان این‌که راه تحول و نجات صنعت ساختمان، تغییر نگاه و توجه ویژه به متخصصان این حوزه است، اعلام کرد: ساختمان سازی امروز به متخصصان واگذار نشده و مداخلات زیادی در حوزه مسکن وجود دارد.

وی یادآور شد: برنامه دولت ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال است، ولی بیمه ساختمان را به شدت افزایش داده و حتی در برخی موارد دیگر نیز موانع را رفع نکرده است.

وی اضافه کرد: توفیق دولت در حوزه مسکن، منوط به سپردن این حوزه به متخصصان و اعتماد به بخش حرفه‌ای ساختمان است.  

شهردار تبریز، مهمترین آورده این همایش را مطالبه متخصصان ساختمان از دولت‌ها برای رفع موانع معرفی و تاکید کرد: شهرداری تبریز به عنوان یک‌نهاد غیردولتی در مجمع کلانشهرها استارت این مطالبه گری را زده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه