English

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی با توجه به محدودیت فصل کاری تاکید کرد.

تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سامان احمدزاده در جلسه شورای معاونان که با حضور مدیران معاونت عمرانی و معاونان عمرانی مناطق دهگانه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های معاونان عمرانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز در اجرای پروژه‌های عمرانی، خواستار رفع موانع اجرایی پروژه‌های عمرانی و تسریع در اجرای آن‌ها شد.

وی در ادامه با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های آسفالت ریزی، گفت: با توجه به شرایط جوی باید هرچه سریع‌تر پروژه‌های آسفالت ریزی و خدمات محله‌ای اجرا شود.

احمدزاده افزود: اجرای گسترده پروژه‌های آسفالت ریزی با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایط نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام می‌گیرد و تا بهسازی تمامی معابر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه خطاب به معاونان عمرانی، گفت: ما باید تلاش و فعالیت خود را زیاد کرده تا بتوانیم روند ساخت و ساز پروژه‌ها و کیفیت راه‌ها را با آسفالت ریزی‌ها و بهسازی‌های مناسب بالا ببریم و این مهم زمانی تحقق پیدا می‌کند که برنامه ریزی دقیق و تصمیم گیری‌های کارآمد و تلاش معاونان در زمینه‌های مختلف عمرانی با همت مضاعف انجام گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه