English

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خبر داد:

بیش از ۲ هزار برنامه برای هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی از رونمایی شهرک بازی‌های رایانه‌ای در باغ موزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: بیش از 2 هزار برنامه برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

بیش از ۲ هزار برنامه برای هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر دریادار دوم رضا عباسی در نشت خبری با اصحاب رسانه، جنگ ترکیبی را یک جنگ نامتعارف عنوان و اظهار کرد: در زمینه جنگ ترکیبی، بحث، تاکتیک و خاکریز دشمن مشخص نبوده و به همین دلیل نامتعارف است و در همه حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر شگرفی دارد. همچنین رسانه ها و خبرنگاران در راستای جهاد تبیین باید دستاورد های انقلاب اسلامی را برای ملت شریف تبیین کنند.

وی به ارزش و اهمیت رسانه ها و خبرنگاران در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن تاکید کرد و افزود: رسانه و خبرنگاران ارزش و اهمیت ویژه‌ای در رفع و مقابله با ایجاد شبهات علیه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمنان در جنگ نامتعارف دارند و باید ایفای نقش راهبردی و کلیدی در این زمینه داشته باشد.

وی شعار امسال هفته دفاع مقدس را ( ما متحد هستیم) عنوان کرد و گفت: شعار (ما متحد هستیم) یعنی در مقابل آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و دولت همه نیرو های مسلح، اقوام و اقشار جامعه متحد و یکپارچه هستیم.

عباسی ضمن اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان های مختلف استان از گرایش و محوریت مراسم به سمت و سوی بانوان خبر داد و افزود: رژه نیروهای مسلح مستقر در استان به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، افتتاح اولین شهرک بازی های رایانه‌ای ویژه کودکان در کشور، رونمایی از چهار یادمان تراکتورسازی، ممقان و مایان که با توجه به مردم نهاد بودن آن بسیار ارزشمند است، رونمایی (از نمایشگاه دستاورد های دفاع مقدس، ۱۰ عنوان کتاب، تبدیل عکس های قدیمی جنگ تحمیلی و رزمندگان با بهره گیری از هوش مصنوعی به عکس های باکیفیت، سه ابر سوژه جهاد اکبر، الاسلام علیک یا عشق و طریق الابابیل)، بازسازی عملیات الی بیت المقدس، اجرای برنامه های مختلف با همکاری مناطق ۱۰ گانه شهرداری در سطح شهر تبریز، انجام می شود و همچنین با شروع سال تحصیلی جدید زنگ دفاع مقدس در مدارس استان نواخته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه