English

مرحله دوم والیبال قهرمانی جهان؛

نتیجه بازی والیبال ایران و کانادا/ شکست تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان برابر کانادا تن به شکست داد.

نتیجه بازی والیبال ایران و کانادا/ شکست تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا

به گزارش خبرگزاری موج، تیم‌ ملی والیبال ایران در ادامه مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در یکی از مهم ترین بازی ها از گروه H در دومین دیدارش در این مرحله به مصاف  کانادا رفت.

هر دو تیم در نخستین دیدارشان شکست خورده بودند و در این بازی محکوم به برد بودند اما در پایان والیبالیست‌های ایران در یک مارتن جذاب و دیدنی  با نتیجه سه بر دو برابر حریفشان شکست خوردند و با چهار برد و ۱۲ امتیاز همچنان در رده سوم گروه D باقی ماندند اما شانس صعودشان به جمع شش تیم پایانی به حداقل رسید. در صورتی که روسیه در دو دیدار بعدی خود تنها یک امتیاز بگیرد ایران از دور رقابت‌ها حذف می‌شود. کانادا هم با کسب چهارمین بردش توانست مجموع امتیازاتش را به عدد ۱۱ برساند تا هچنان امیدهایش برای صعود زنده بماند.


در این بازی ایگور کولاکوویچ سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، امیر غفور و علی شفیعی را به زمین فرستاد و در سوی مقابل استفان آنتیگا برای کانادا، هوگ، پرین، ایوانس، واندورن، ویگراس و بلانکنائو را وارد زمین کرد و در پایان کانادا ست های بازی را به سود خود تمام کرد.

ست نخست: ۲۵ بر ۲۰ به سود کانادا
ست دوم: ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران
ست سوم: ۲۵ بر ۱۵ به سود کانادا
ست چهارم: ۲۵بر ۲۳ به سود ایران
ست پنجم: ۱۵ بر ۱۲ به سود کانادا

تیم‌های ملی والیبال ایران و کانادا پیش از این پنج بار به مصاف هم رفته بودند که سهم کانادا چهار برد و سهم ایران تنها یک پیروزی بوده است.

در طول هجده دوره گذشته رقابت‌های قهرمانی جهان روسیه با شش عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم به حساب می‌آید و تیم‌های ایتالیا و برزیل با سه قهرمانی در رده های بعدی قرار دارند. همچنین تیم ملی والیبال ایران در پنج دوره قبلی حضورش در قهرمانی جهان تنها در دوره گذشته در لهستان توانست عنوان ارزشمندی را کسب کند و با هدایت اسلوبودان کواچ در رده ششم جهان ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه