English

تحویل ۱۰ تن از محکومان ایرانی از زندان های تایلند به کشورمان

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از تحویل 10 تن از محکومان ایرانی که سال هاست در زندان های تایلند محبوس بودند خبر داد.

تحویل 10 تن از محکومان ایرانی از زندان های تایلند به کشورمان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از تحویل 10 تن از محکومان ایرانی که سال هاست در زندان های تایلند محبوس بودند خبر داد.

وی افزود: این افراد روز شنبه مورخ 24 شهریورماه سال جاری به کشور منتقل و برای گذرانیدن باقیمانده دوران محکومیتشان تحویل مقامات قضایی و انتظامی کشورمان شدند.

عباسی تأکید کرد: اتهام اکثر این افراد قاچاق مواد مخدر است و در چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان بین ایران و تایلند به کشور منتقل شدند تا بقیه دوران محکومیت خود را در زندان های کشور بگذرانند.

رییس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی با توجه به اقدامات سخت گیرانه و مجازات های سرکوبگرانه کشورها در قبال قاچاق مواد مخدر به هموطنان هشدار داد تا پایبندی به قوانین و مقررات داخلی و احترام به قوانین کشورها را وجهه همت خود قرار دهند تا گرفتار مجازات و زندان نشوند و از این طریق در جهت احترام به وجهه و اعتبار کشور متبوع خود گام بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی