English

استاندار هرمزگان:

پیگیر مشکلات اعتباری آب شیرین کن بندرعباس در سطح استان و کشور هستم

استاندار هرمزگان در بازدید از پروژه آبشیرین کن یکصد هزار متر مکعبی شهر بندرعباس، این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های شیرین سازی آب دریا در سطح کشور است که با استفاده از توان فنی و مهندسی داخلی، پروژه ای در سطح پروژه های اروپایی است.

پیگیر مشکلات اعتباری آب شیرین کن بندرعباس در سطح استان و کشور هستم

به گزارش خبرگزاری موج، فریدون همتی، هدف از این بازدید را اطلاع از روند پیشرفت فیزیکی پروژه آبشیرین کن بندرعباس و شناسایی و پیگیری مشکلات و موانع پیش روی این پروژه بیان کرد و گفت: قول می دهیم هر چه سریع تر مشکلات اعتباری این پروژه را در سطح استان و از طریق نمایندگان استان در مجلس در سطح کلان پیگیری و حل نماییم.

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر اتمام فاز اول این پروژه با ظرفیت 20 هزار مترمکعب در شبانه روز تا پایان امسال، تصریح کرد: تلاش می کنیم این پروژه با ظرفیت یکصد هزار مترمکعب، ظرف یک سال و نیم آینده به بهره برداری برسد و دغدغه تامین آب شهرهای بندرعباس،  روستاهای غرب این شهرستان و بندرخمیر مرتفع شود.

وی افزود: همچنین با اجرای این پروژه و تامین آب شرب شهرستان بندرعباس از طریق شیرین سازی آب دریا، از فشار وارده بر منابع آبی شهرستان میناب نیز کاسته خواهد شد.

استاندار هرمزگان در ادامه، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد موفق آبفای هرمزگان در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، تصریح کرد: امروزه کشور نیازمند مدیران خلاق و توانمندی است که به جای تکیه بر منابع دولتی، به دنبال خلق منابع غیردولتی و جذب ظرفیت های بخش خصوصی هستند.

وی از مدیرعامل آبفای استان به عنوان یکی از مدیران جوانِ متخصص و با انگیزه در حوزه کاری خود نام برد و گفت: نوآوری، خلاقیت و به کارگیری توانمندی های داخلی و خارجی در اجرای پروژه ها بایستی در اولویت برنامه مدیران استانی قرار گیرد و ما نیز از آنان حمایت می کنیم.  

همتی همچنین نیروهای فنی و متخصص در بخش خصوصی را جزو سرمایه های این کشور دانست و از تلاش مدیران و متخصصان این حوزه در اجرای این پروژه قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه