English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خبر داد

کشف بیش از ۳۶ تن انواع موادمخدر در هرمزگان از ابتدای امسال تاکنون

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 36 تن و 620 کیلو انواع مواد مخدر در هرمزگان کشف شده است.

کشف بیش از 36 تن انواع موادمخدر در هرمزگان از ابتدای امسال تاکنون

به گزارش خبرگزاری موج، احسان رکنی‌خو در نشست خبری ظهر امروز سه شنبه اظهار کرد: تولید روزافزون موادمخدر در کشور همسایه شرقی ایران موجب بروز تهدیدات و آسیب‌های فراوانی برای کشورمان شده و نیروی انتظامی به عنوان خط مقدم مقابله با سوداگران مرگ و باندهای تبهکار قاچاق مواد مخدر تاکنون بیش از 3 هزار و 600 شهید در این راه تقدیم کرده است.

وی افزود: همه می‌دانیم که مصرف مواد مخدر آسیب‌های خطرناکی را متوجه جامعه می‌کند و از عوارض جسمی تا عوارض روحی و روانی و بی‌ارادگی و افسردگی و اضظراب و فروپاشی خانواده‌ها را در بر می‌گیرد و به همین دلیل پلیس یکی از وظایف ذاتی خود را مقابله با جرائم موادمخدر در همه سطوح قرار داده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون 36 تن و 620 کیلو انواع مواد مخدر در سراسر هرمزگان کشف شده است، تصریح کرد: شاهد کاهش 28 درصدی کشفیات بدلیل فعالیت جدی پلیس در هرمزگان و تغییر مسیر قاچاق کالا در کشور هستیم.

رکنی‌خو ادامه داد: 371 طرح در زمینه دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و 364 مرحله پایش نقاط آلوده را در استان هرمزگان از ابتدای امسال به اجرا درآورده‌ایم که در قالب آن 479 توزیع‌کننده فعال و خرده‌فروش دستگیر و 12 هزار و 430 معتاد نیز در سطح استان جمع‌‌آوری و تحویل کمپ‌ها شده‌اند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به استفاده پلیس از تجهیزات بروز در زمینه مبارزه با موادمخدر، تصریح کرد: در سال‌های گذشته مواردی از کشت مخفیانه خشخاش در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور شهرستان بشاگرد داشتیم که با استفاده از تجهیزات پهبادی اقدام به شناسایی مناطق و سپس اعزام واحدها برای امحای آنها شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر هرمزگان در پایان تعداد کمپ‌های استان هرمزگان را 12 کمپ عنوان و گفت: 11 کمپ ماده پانزده و 1 کمپ ماده شانزده در استان هستند که در کمپ‌های ماده پانزده افراد به صورت خودمعرف و در کمپ‌های مانده شانزده، معتادان متجاهر نگهداری و اقدامات اصلاحی در آنها انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه