English

لحظاتی پیش؛

کاروان خدام رضوی به گیلان رسید/رشت مملو از عطر و بوی امام رضا (ع)

خدام رضوی که عصر امروز وارد گیلان شده‌اند، با حضور در گلزار شهدای رشت، شمیم عطر رضوی را به مردم ولایتمدار گیلان هدیه می کنند.

کاروان خدام رضوی به گیلان رسید/رشت مملو از عطر و بوی امام رضا (ع)
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، اسحاق معبود مژدهی، مسئول کانون جوانان رضوی گیلان، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و ورود کاروان خدم رضوی به گیلان در جمع خبرنگاران گفت: کانون جوانان رضوی متولی کاروان بین‌المللی «زیر سایه خورشید» با سابقه ۱۷ ساله است. ‌

 مسئول کانون جوانان رضوی گیلان به برنامه «زیر سایه خورشید» به عنوان یک شبکه مردمی اشاره کرد و گفت: این شبکه مجموعه‌ای از تشکل‌های مردمی است که در طول سال فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهند و در ارتباطی که با آستان قدس دارند منجر به اعزام کاروان‌ها خواهند شد.

گفتنی است؛ هدف از حضور این کاروان‌ها احیای سنت زیارت از راه دور است که توسط تعدادی از خادمین فرهیخته آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

هر کاروان متشکل از ۴ نفر از خادمین است که از بازه ۲۲ اردیبهشت تا ۱ خرداد در بیش از ۸۰۰ نقطه و ۱۷ شهرستان حضور خواهند یافت.

 دیدار با نماینده ولی‌فقیه، حضور در گلزار شهدا، سرکشی به خانواده‌های شهدا، حضور در مناطق محروم و روستایی، عیادت از بیماران، دیدار با زندانیان، حضور در مدارس و نواخته شدن زنگ دهه کرامت، حضور در مناطق مرزی، کارخانجات، آتشنشانی و ... از جمله برنامه‌های این کاروان است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه