English

سازمان استاندارد در پاسخ به موج؛

استاندارد تیبا برای جایگزینی با پراید ارتقا می یابد

رئیس سازمان استاندارد گفت: در حال حاضر خودروی تیبا استاندارد بالاتری نسبت به پراید دارد و برای جایگزینی استانداردها آن ارتقا می یابد، اما درباره قیمت گذاری آن ما مرجع تصمیم گیر نیستیم.

استاندارد تیبا برای جایگزینی با پراید ارتقا می یابد

رئیس سازمان استاندارد در حاشیه شانزدهمین جشنواره جایزه ملی کیفیت ایران با اشاره به اینکه در تصمیم گیری شورای استاندارد با حضور معاون اول توقف تولید پراید و پژو 405 نهایی شد، گفت: در این جلسه مصوب شد تولید پراید و 405 در بهار 99 متوقف شوند و احتمالا خودروهای دیگری مشمول این توقف شوند.

نیره پیروز بخت در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره اینکه آیا تیبا با همین شرایط کنونی جایگزین پراید خواهد شد، افزود: یکی از مدل های پراید از اسفند 98 متوقف می شود و قرار است از همین خودروهای موجود برای جایگزینی استفاده شود. در حال حاضر خودروی تیبا استاندارد بالاتری نسبت به پراید دارد و برای جایگزینی  استانداردها آن ارتقا می یابد، اما درباره قیمت گذاری آن ما مرجع تصمیم گیر نیستیم.

او با تاکید بر اینکه اگر شرایط ایجاب کند خودروهای جدید جایگزین خودروهای متوقف شده می شوند، تصریح کرد: در شش ماهه گذشته اطلاعاتی درباره جزئیات خودروهای متوقف شده ارائه خواهد شد. درواقع نمی توان تولید همه خودروها را متوقف کرد بلکه باید به صورت پلکانی باشد. از این رو تا پایان سال یک جلسه دیگر تا پایان سال شورای استاندارد را برای چگونگی توقف تولید خودروها تصمیم گیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه