English

در بهمن ماه سال جاری؛

بزرگترین کشتی تفریحی کشور در بندرعباس به آب انداخته می شود

مدیرعامل شرکت تعاونی خورشید مکران از آب اندازی بزرگترین کشتی تفریحی کشور در بندرعباس خبر داد.

بزرگترین کشتی تفریحی کشور در بندرعباس به آب انداخته می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید واحدی مدیرعامل شرکت تعاونی خورشید مکران، در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه بزرگترین کشتی تفریحی ساخت ایران در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، اذعان داشت: این کشتی تفریحی داری ظرفیتی بالغ بر 400 نفر برخوردار است،  که به صورت مستقیم 230 نفر و به شکل غیر مستقیم نیز برای 500 نفر اسباب اشتغال زایی را فراهم آورده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی خورشید مکران با بیان اینکه کشتی تفریحی در دهه فجر سال جاری شروع به فعالیت می کند، تشریح کرد: گردشگرانی که به بندرعباس سفر می کنند با هدف گردشگری دریایی به این شهرستان عزیمت می کنند.

مجید واحدی مدیر عامل سایت گردشگری خورشید مکران ضمن بیان این موضوع که این تفریح برای تمام اقشار جامعه طراحی و راه اندازی می شود، ادامه داد: آغاز به کار ساخت این کشتی تفریحی از تیر ماه سال گذشته بوده و تاکنون 90 درصد از کارهای پروژه با موفقیت پیش رفته است.

واحدی در بخش دیگری از سخنان خود، صنعت گردشگری را از عوامل موثر در توسعه کشور دانست و افزود: گردشگری دریایی شاخه ای از صنعت گردشگری است که با توجه به ظرفیت هزار و 400 کیلومتر مرز آبی، می تواند ظرفیتی خوب و موتور محرکه بهبود و رشد اقتصادی استان هرمزگان به ویژه شهر بندرعباس باشد.

واحدی ادامه داد: اکثر کشورهای پیشرفته صنعت گردشگری را در الویت خود قرار داده اند چرا که پیشرفت در اقتصاد را در گرو پیشرفت صنعت گردشگری دریایی می دانند.

وی گفت: بعد از تست متریال، دکوراسیون کشتی را نصب خواهیم کرد زیرا تنها بخش نصب دکوراسیون کشتی تفریحی باقی مانده است.

مجید واحدی مدیر عامل سایت گردشگری خورشید مکران ضمن بیان اینکه ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای ساخت کشتی مسافری تفریحی هزینه شده است، تصریح کرد: به جز این شناور، ساخت یک فروند کشتی صیادی را نیز به فراساحل سفارش داده ایم.

واحدی از دیگر فعالیت های شرکت تعاونی خورشید مکران به فعالیت در صنعت صیادی، خدمات نفت و گاز رسانی به عسلویه اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ جزایر هرمز، لارک، هنگام و قشم ازجمله جزایری هستند که  گردشگران در این شناور به آنجا سفر می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه