English

برگزاری سومین نشست هم اندیشی کمیته ملی واکسن با حضور وزیر بهداشت

سومین جلسه هم اندیشی کمیته ملی واکسن با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعضای کمیته در سالن همایش حوزه وزارتی برگزار شد.

برگزاری سومین نشست هم اندیشی کمیته ملی واکسن با حضور وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری موج، سومین جلسه هم اندیشی کمیته ملی واکسن با حضور بهرام عین اللهی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعضای کمیته در سالن همایش حوزه وزارتی، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور وزیر بهداشت ، معاون بهداشت، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، رییس سازمان غذا و دارو، رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، مدیرکل همکاریهای بین الملل وزارت بهداشت و رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی، برگزار شد، درخصوص مصوبات جلسه قبلی و همچنین سیاست های مربوط به تخصیص بودجه برای تداوم خرید و واردات واکسن کووید 19، تامین و توزیع واکسن در کشور، برآورد واردات واکسن به کشور در ماه‌های آینده، روند تولید واکسن، وضعیت واکسیناسیون در کشورمان، اثربخشی واکسن‌ها و پیگیری مذاکرات با کشورهای دیگر برای تداوم واردات واکسن، بحث و تبادل نظر شد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در این جلسه هر یک از اعضای کمیته گزارش حوزه مربوطه خود در مورد واکسن کووید 19 را ارائه کرده و در ادامه نیز وزیر بهداشت درخصوص تسریع در روند واکسیناسیون و ذخیره مناسب واکسن در کشور تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه