English

رئیس کل بیمه مرکزی:

تحریم، زمینه مناسبی را برای خودباوری صنعت بیمه فراهم کرده است

منابع انسانی مهمترین ظرفیت سازمان‌های هوشمند و خلاق است هر چند در برخی از جوامع صنعتی بیشتر به ابزار و ماشین توجه می شود.

تحریم، زمینه مناسبی را برای خودباوری صنعت بیمه فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، غلامرضا سلیمانی که در جمع اعضای مجمع مدیران توسعه منابع انسانی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: مسئله آموزش بخش مهمی از ماموریت های اداره کل منابع انسانی است و متناسب با نیازهای سازمانی باید آموزش‌های کافی در برنامه‌های توسعه محور، گنجانده شود.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان این مطلب که متاسفانه در بسیاری از سازمان ها نگاه های آینده نگرانه ای به رشته بیمه زندگی وجود ندارد، تصریح کرد: بیمه های زندگی این قابلیت را دارند که فاصله بین مستمری دریافتی و هزینه های زندگی بازنشستگان را به‌آسانی پر کنند و این موضوع باید مد نظر مدیران سازمان های کشور قرار بگیرد.

سلیمانی از بیمه های زندگی به عنوان نیاز جدی تمامی آحاد جامعه یاد کرد و گفت: پرداخت مستمری اضافه بر مستمری ماهانه بیمه خدمات اجتماعی می‌تواند در بهبود سطح کیفیت زندگی، نقش موثری ایفا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه، تصریح کرد: خوشبختانه تحریم ها زمینه های مناسبی را برای خودباوری صنعت بیمه و فعالان آن فراهم کرده و این مسئله سبب شده تا به ظرفیت‌های داخلی خود توجه بیشتری داشته باشیم.

سلیمانی با تاکید بر اراده بیمه مرکزی در اصلاح آیین نامه ها و مصوبات ضد تولید، خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار و مقررات باید به گونه‌ای طراحی شود که همواره در راستای تولید باشد و موانع تولیدگران را برطرف کند.

رئیس شورای عالی بیمه با تشریح آخرین وضعیت و آمار صنعت بیمه در کشور به اهمیت عرضه بیمه نامه های انفرادی درمان تکمیلی اشاره کرد و گفت: صدور گسترده بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی ضریب نفوذ بیمه در ایران را تا حد چشمگیری افزایش خواهد داد.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای مجمع مدیران توسعه منابع انسانی سه قوه ابراز امیدواری کرد با تغییر رویکرد از پشتیبانی به توسعه منابع انسانی، شرایط مناسب تری بر نهادها و سازمان ها حاکم شود.

شایان ذکر است، دویست و هفتاد و پنجمین جلسه مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه عصر امروز در بیمه مرکزی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی