English

گل محمدی:

تجربه، برگ برنده ما خواهد بود/ استقلال تیم جوان و باانگیزه‌ای است

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تاجیکستان حاضر شد.

 تجربه، برگ برنده ما خواهد بود/ استقلال تیم جوان و باانگیزه‌ای است

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تاجیکستان حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش گفت: قبل از هرچیز جا دارد تشکر کنم از میهمان نوازی و استقبال خوب مردم تاجیکستان تشکر کنم. همچنین ایرانی‌های اینجا که ما را مورد محبت قرار دادند. مشترکات فرهنگی و اجتماعی زیادی بین هر دو کشور وجود دارد و اصلا حس نمی‌کنید که در کشوری غریب حضور دارید. مشترکات از قدیم وجود داشته و الان هم وجود دارد و امیدوارم روابط خوب دو کشور قوی تر و محکم تر شود.

  وی افزود: میدانیم در مرحله حساسی هستیم و باید مقابل تیمی جوان و پرانکیزه بازی کنیم. برای رسیدن به این مرحله بازیهای خوبی انجام دادیم و سختی زیادی کشیدیم. دوست نداریم خیلی راحت از این مرحله کنار برویم و قطعا برای مبارزه و جنگیدن و اینکه بازی خوبی نشان دهیم، وارد زمین خواهیم شد. باتوجه به تجربه خوبی که بازیکنان ما از دوره گذشته لیگ قهرمانان دارند، این برگ برنده ما خواهد بود و این تجربه می‌تواند خیلی به کمک ما بیاید. تیم خوبی داریم و به تیممان اعتماد و اعتقاد داریم و میدانیم مرد روزهای سخت بوده‌اند. امیدوارم فردا هم یکی از روزهای خوب ما باشد.  

سرمربی پرسپولیس با اشاره به بازی‌های خارج از خانه پرسپولیس عنوان کرد: بیشتر از دو سال است که پرسپولیس به عنوان تیم میزبان بازی نکرده و نزدیک ۹۰۰ روز است که در ورزشگاه خانگی اش بازی نکرده. دلیل تحریم و ویروس کرونا بوده و نزدیک سه سال است که بدون بازی خانگی بازی کردیم. این شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند. پرسپولیس پرهوادارترین باشگاه آسیاست و نبود هواداران بیشترین ضربه را به ما خواهد زد.

اما ما پرسپولیس هستیم و همیشه برای پیروزی و افتخار جنگیدیم و این به خاطر هواداران بوده.

برای آنها که در استادیوم نیستند مبارزه میکنیم و تا آخرین نفس میجنگیم. هواداران هم در این چند سال نشان دادند که چقدر تفکرات بزرگ و انگیزه قوی داشتند. او درباره انالیز حریف تاجیک گفت: ما این تیم را از لیگ قهرمانان آسیا شناخت داریم و باتوجه به اینکه بازی‌های اخیر این تیم از تلویزیون پخش نمی‌شد و نمی‌دانیم دلیلش چه می‌شد، ندیدیم. تیم جوان و با انگیزه ای هستند و نظم خوبی در دفاع دارند و بازی راحتی برایمان نخواهد بود.   گل‌محمدی در مورد نزدیکی فرهنگی با تاجیکستان اظهار داشت: اولا که خیلی خوشحالم که در این کشور هستم و اینجا اصلا احساس غریبی نداریم همه ما. روح ورزش و هدف ما از ورزش دوستی بین ملت‌ها و دوستی بین دولت‌ها و رفاقت است. بازی فردا هم یکی از این رویدادهای ورزشی است. احترام زیادی به تیم حریف به خاطر همزبان بودن قائل هستیم. همه میدانیم فارسی یکی از زبان‌های شیرین و یکی از زبانهای خیلی مهم دنیاست. ما باید به زبان فارسی افتخار کنیم. فردا میتواند یک جشن برای دوستی بین ملت‌ها باشد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه