English

فریادشیران:

مظاهری عوام فریبی می‌کند/ تاوان اشتباهات سعادتمند را می‌دهیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای تند به حواشی پیرامون باشگاه استقلال و تجمع کنندگان واکنش نشان داد.

مظاهری عوام فریبی می‌کند/ تاوان اشتباهات سعادتمند را می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری موج ، در شرایطی که تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه برای برگزاری دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عازم امارات شده است، مدیران این باشگاه روزهای سختی را تجربه می‌کنند و حواشی پیرامون باشگاه نظیر فسخ قرارداد رشید مظاهری و پس زدن فرشید اسماعیلی توسط ملکیان سبب شده تا هواداران بار دیگر امروز مقابل وزارت ورزش و ساختمان باشگاه استقلال تجمع کنند.

در همین رابطه ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه ضمن انتقاد شدید از رفتار رشید مظاهری، در مورد هجمه‌هایی که علیه مدیران باشگاه از سوی برخی صفحات هواداری وجود دارد، توضیح داده است.

می‌خواهیم ریشه بازیکن سالاری کنده شود

باشگاه استقلال و مدیریتی که در حال انجام است، درصدد است تا ریشه بازیکن سالاری را برای همیشه کنده شود. اینجا باشگاه استقلال است و همیشه بازیکنان و مربیان بزرگی داشته است و همیشه هم آنها تابع  باشگاه بوده‌اند. آقای رشید مظاهری از بزرگانی نظیر آقای حجازی و پورحیدری، حسن روشن، نعلچگر، منصور رشیدی و ... که بزرگتر نیست. حتی آقای بابازاده و خود حسینی که سابقه زیادی دارد.

آقای مظاهری شما فقط به دنبال پول بودید

نمی‌دانم رشید مظاهری دنبال چیست و چرا عوام فریبی و مظلوم نمایی می کند. کسی که پیراهن ناصر نجاری را می پوشد باید یک ذره منش ایشان را یاد بگیرد. آقای مظاهری چرا باشگاه را مقابل هوادران قرار می دهید؟ همین کار را در تراکتور هم کردید. قرارداد خوب هستید و پول خوب هم گرفتید. چرا عوام فریبی می کنید. شما بیشتر از همه پول گرفته‌اید. از تمام بازیکنان استقلال بیشتر پول گرفته و اسنادش هم موجود است. پیراهنی که شما می پوشید فقط عوام فریبی بود. فقط سعی داشتید احساسات هوادارن را برای خودتان بخواهید. آقای مظاهری نه؛ شما دوست نداشتید در استقلال باشید و فقط به دنبال پول بودید.

از جلسات با بازیکنان غیرحرفه‌ای فیلم داریم

بعد هم ایشان با وکیلش در جلسه ای با آقای یونسی معاون حقوقی باشگاه و رئیس کمیته انضباطی شرکت کرده‌اند. در جلسه از وکیل ایشان مدرک اینجنتی خواسته شده که اصلا مدرک نداشته اند. حالا دوستشان را به عنوان مدیر برنامه هایشان آورده اند. او اصلا نمی داند فوتبال چیست. اصلا ورزشگاه نرفته. من با آقای یونسی صحبت کردم به ایشان می گویند شما مدرک ایجنتی‌تان را بیاورید. می گویند توی ماشین است. آقای یونسی هم وقتی می‌فهمد که مدرکی ندارد، ایشان را از باشگاه بیرون می کند. برای اینکه مدرک وجود داشته باشد، حتی از صحبت ها فیلم برداری شده است. از تمام جلسات با بازیکنانی که رفتار حرفه ای نداشتند، فیلم برداری شده تا در وقت مقتضی استفاده شود.

مظاهری عوام فریبی را از کجاد یادگرفته؟

الان چه اتفاقی افتاده است. ایشان (رشید مظاهری) از همه بازیکنان بیشتر پول گرفته است. این هنجار شکنی و عوام فریبی را از کجا یاد گرفته است؟ یک فوتبالیست حرفه ای آیا اینطور فکر می کند؟ اینطور مظلوم نمایی می کند؟ تا باشگاهی که مردمی کار می کند و سعی دارد بودجه را پایین بیاورد به چالش بکشد. ایشان پول حرفه ای می خواهد ولی رفتار حرفه ای ندارد.

مگر باشگاه استقلال پارک است آقای مظاهری؟

موضوع بعدی اینکه کسی که می خواهد سر تمرین برود آیا سه پسرش را به تمرین می‌برد؟ مگر باشگاه استقلال پارک است آقای مظاهری؟! کجای دنیا این اتفاق می افتد. ایشان حرفه ای است؟ ایشان مبتدی هم نیست و فقط لباس حرفه ای می پوشد و پول حرفه ای می گیرد. این پیراهن را بزرگان زیادی پوشیده اند. شما در جایگاهی نیستید که باشگاه استقلال را زیر سوال ببرید.

مگر مظاهری نگفت با مددی پشت یک میز نمی نشینم؟

سوال- رشید مظاهری در مصاحبه‌‌هایش اعلام کرده  که بی دلیل به کمیته انضباطی فراخوانده شده است؟ دلیل حضور ایشان در کمیته انضباطی باشگاه چیست؟

فریادشیران- حرکات و رفتار آقای مظاهری بچه‌گانه بود و مظلوم نمایی می کند. ایشان اس ام اس داده به مدیرعامل باشگاه و توهین کرده است. مگر ایشان نمی‌گفت، پشت یک میز با آقای مددی نمی نشینم. پس چرا آمد و نشست؟ به خاطر نیاز مالی آمد و نشست. بعد هم گفت زنگ می زنم و مدیرعامل جواب نمی دهد. مگر مدیرعامل بیکار است که جواب تو را بدهد. مگر باشگاه سرپرست، مربی، معاون و ... ندارد. مگر مدیرعامل موظف است که جواب تو را بدهد. تو الان بازیکن ملی هم نیستی که ادعای رفتار حرفه ای داری. کسی که حرفه‌ای است سه بچه را سر تمرین نمی‌برد. من متاسفم برای ایشان.

مدیریت، مدیریت خوبی است

این آقای وکیل هم عشق شهرت دارد و باشگاه  استقلال از ایشان شکایت خواهد کرد. باشگاه با بازیکن سالاری و کسانی که فقط دنبال منافع خودشان هستند و عوام فریبی می کنند، برخورد می کند. مدیریت، مدیریت خوبی است. هواداران صبور باشند. خواسته های آقای مجیدی برآورده شده است. همین حالا تیم هشت روز قبل اعزام شده است و در بهترین هتل اقامت دارند.

فروش قایدی اتفاق بسیار خوبی بود و حتی اگر در مورد استراماچونی محکوم هم بشویم، کل پول را می توانیم پرداخت کنیم. روی اشتباهات مدیریت قبلی باید مددی و هیئت مدیره تاوان بدهند. آقای مددی با 45 سال سابقه را طوری رفتار می کنند که انگار چه جنایتی کرده است! الان شماره تلفن من را و آقای مددی و ملیکان را به کانال ها داده اند. من می دانم چه کسی داده است. کسانی که قبلا  با هم دشمن بوده اند، الان علیه ما با هم ائتلاف کرده اند و جلسه می گذارند بر علیه باشگاه. خجالت بکشید. شما استقلالی نیستید. تجمعات توسط شما انجام می شود. پیج های هوادرای آفت‌های باشگاه شده اند. تماس می‌گیرند و تا جواب می دهیم، فحش ناموس می دهند. این هواداری که فحش می دهد، استقلالی نیست. مدیریت باید چیکار می کرده که نکرده؟ قرارداد نجومی بسته نشده. بهترین قراردادها بسته و بازیکنان براساس عملکردشان پول می گیرند و همه هم راضی بودند.

پادوی برج‌ساز شده حاشیه‌ساز استقلال

در این شرایط کرونایی یکی به من زنگ زده و می گوید شنیده ام با آقای مددی در اوین هستید. این شایعات خطرناک است. آخر در 2 متر جا خواهیم خوابید. ما می شناسیم کسانی که نقش آفرینی می‌کنند. پادوی برجساز شده نقش آفرین و حاشیه ساز. این ها آدم هایی دلال هستند. به یک بازیکن جوان ما گفته اند، چرا به استقلال رفته ای. این ها استقلالی ها هستند یا دلال؟!

در قراردادهای ما آپشنی وجود ندارد

در قراردادهای ما آپشنی وجود ندارد. بازیکن مبلغ ثابتی را قرارداد  می بندد. با حضورش در هر مسابقه پول می گیرد. من دفاعم وظیفه ام دفاع کردن است. مهاجم هستم باید گل بزنم. وینگر هستم باید دریبل کنم. روی ناشی گری آقای سعادتمند باشگاه را به ویرانه کشانده اند. حالا کسی که حرفه ای کار می کند، هر روز تشویق به تجمع می شود. کسی که سالم کار می کند، تاوان می دهد و ما هم داریم تاوان می دهیم. به زودی اسامی کسانی که تشویق می کنند و شایعه می سازند، اسمشان را یکی یکی می گویم. پیج های هواداری توسط این آقایان شارژ مالی می شوند. دیشب تا سه صبح فحش ناموس دادند. در گروه  های مختلف واتس اپی ما را عضو کره اند و به ما فحش ناموس می دهند. این ها استقلالی اند؟ ما کارهای اساسی انجام می دهیم.

*اسم می‌آورم که چه کسانی با استقلال زندگی خوب ساختند

های وب بزرگ ترین کارگزار را جذب کرده ایم. همه در حال تلاش برای موفقیت استقلال هستیم، ولی سنگ اندازی را تحمل نمی کنیم و همه را افشا می کنم. اسم می آورم که چه کسانی زندگی های خوبی از کنار استقلال ساخته‌اند و ول هم نمی‌کنند.

*اندازه 3 هزار سال فحش خوردیم

من و آقای مددی به خاطر همین تجمات نمی‌توانیم از مقابل باشگاه رد شویم. از جلوی باشگاه  اینقدر عکس و فیلم لایو گرفته می‌شود که خبرنگار اصلا گمشده است. ساختمان باشگاه باید امنیت داشته باشد. کجای دنیا اینطور مقابل باشگاه از صبح تا شب فحاشی می شود. پیش من هوادار 50 ساله از جنوب آمده به باشگاه هم بردمش و تمام جام ها را هم به او نشان دادم و اشکش درآمد. این هوادار است و نه آن کسی که فحش می دهد. دختر 12 ساله فحش ناموسی می دهد. اندازه  3 هزار سال فحش می خوریم. گناه  ما چیست؟

*اسماعیلی دیگر در باشگاه جایگاهی ندارد مگر...

آقای فرشید اسماعیلی دیگر در این باشگاه جایگاهی ندارد. مگر اینکه امثال آقای سعادتمند دوباره برگردند. همه جنایات آقای سعادتمند را فراموش کرده اند ولی ایشان به باشگاه ظلم کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی