English

ندود: همشیک پیشنهاد پیوستن به یووه را رد کرد

ستاره سابق یوونتوس عنوان کرد مارک همشیک اسلواک پیشنهاد پیوستن به یوونتوس را رد کرد.

ندود: همشیک پیشنهاد پیوستن به یووه را رد کرد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، پاول ندود که در تیم یوونتوس خاطرات خوبی از خود بر جای گذاشت و اکنون به عنوان یکی از مدیران این تیم فعالیت می‌کند فاش کرد که دو سال پیش این باشگاه ایتالیایی با مارک همشیک، ستاره اسلواک ناپولی به توافق نهایی رسید ولی این بازیکن در لحظات آخر تصمیم گرفت که به یوونتوس نرود و در ناپولی باقی بماند.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که همچنان زمزمه‌های زیادی درباره پیوستن ایگواین از ناپولی به یوونتوس شنیده می‌شود. ندود در ادامه‌ گفت‌: من فکر می‌کنم که همشیک فوتبالش را در ناپولی تمام می‌کند. او می‌خواهد رکورد مارادونا را بشکند و یکی از اسطوره‌های این تیم باقی بماند. او کاپیتان ناپولی است و هواداران خیلی او را دوست دارند و من فکر نمی‌کنم که او روزی تصمیم بگیرد که این تیم را ترک کند. همشیک بازیکن بزرگی است. شاید اگر او به یوونتوس می‌آمد الان توپ طلا می‌گرفت و قهرمانی‌های زیادی داشت. با این حال همه ما به تصمیم او احترام می‌گذاریم.

مارک همشیک در ۴۵۲ بازی برای ناپولی موفق شده تاکنون ۱۱۲ گل به ثمر برساند. او در سال ۲۰۰۷ از برشا راهی ناپولی شد. این مهاجم ۲۹ ساله تنها سه گل تا رسیدن به رکورد گلزنی دیگو مارادونا فاصله دارد و به نظر می‌رسد که به زودی رکورد گلزنی در این تیم ایتالیایی را بشکند و به نام خود ثبت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی