English

تاکید پیمان جبلی بر همراهی جریان های مردمی برای موفقیت صدا و سیما/تائید رسمی ریاست جبلی بر رسانه ملی؟!

پیمان جبلی در دیدار صمیمانه با مدیرعامل و مسئولان بنیاد خاتم الاوصیا(عج) و اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بر همراهی جریان های مردمی تاکید کرد.

تاکید پیمان جبلی بر همراهی جریان های مردمی برای موفقیت صدا و سیما/تائید رسمی ریاست جبلی بر رسانه ملی؟!

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، پیمان جبلی  در دیدار صمیمانه ای که با تعدادی از اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی داشت، بازنمایی هنرمندانه «گفتمان» در «آنتن» مهم ترین چالش صداوسیما دانست.

در این خبر که توسط  روابط عمومی معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما آمده است: "  پیمان جبلی در دیدار صمیمانه با مدیرعامل و مسئولان بنیاد خاتم الاوصیا(عج) و اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت تغییر و تحول در صداوسیما گفت: تلاش برای توفیق صداوسیما به عنوان بزرگترین و فراگیرترین دستگاه فرهنگی کشور تنها وظیفه یک نفر یعنی رییس این سازمان نیست  بلکه همه مجموعه های فرهنگی دیگر و به خصوص جریان های مردمی باید تلاش کنند تا این بار سنگین به سرانجام برسد.

دیدار مسئولان بنیاد خاتم الاوصیاء و اعضای جبهه انقلاب فرهنگی با پیمان جبلی

در ابتدای این جلسه سیداحمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا(عج) درباره فعالیت های ده ساله این بنیاد فرهنگی و ایجاد جبهه منسجم مردمی در کشور سخن گفت و به معرفی بخش های مختلف جبهه فرهنگی کشور پرداخت.

همچنین رحیم آبفروش دبیر جامعه ایمانی مشعر و سعید حسینی رئیس هیات مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی به بیان فعالیت های تخصصی خود و تعاملی که با صداوسیما می تواند اتفاق بیفتد، پرداختند."

روابط عمومی معاونت برون مرزی صدا و سیما در حالی خبر ملاقات جبلی با مدیرعامل و دست اندرکاران بنیاد خاتم الاوصیاء را در اختیار رسانه ها قرار داده که در متن این خبر از پیمان جبلی به صراحت به عنوان «رئیس آینده سازمان صدا و سیما» یاد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه