English

انتظار و عمل دولت جدید

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رییس‌جمهور مردم دیگر شعار نمی‌خواهند، تئوری نمی‌خواهند، تعیین مقصر نمی‌خواهند کار می‌خواهند ،نتیجه می‌خواهد، آسایش خود را می‌خواهند.

انتظار و عمل دولت جدید

به گزارش خبرگزاری موج، محمودرضا امینی فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیس‌جمهور پس‌از رأی اعتماد اعضای کابینه کار خود را فوری و انقلابی شروع کرد. آقای رئیسی  وعده فعالیتی انقلابی شبانه‌روزی و حل معضلات را به مردم نوید داد . قاعدتاً اعضای کابینه همت خود را در ۲ اولویت اولویت مهم ،مهار سریع کرونا و بهبود معیشتی را پیگیری می‌کند .

وی ادامه داد: واقعیت این است که مردم در فرایند مسائل اقتصادی معیشتی علاوه‌بر  نابسامانی وتشدید روندکرونا در وضعیت بحرانی هستند و انتظار دارند رئیس‌‌جمهور و کابینه جدید بتواند گام‌های جدی و مؤثر و قابل مشاهده برای آن‌ها انجام دهد. واقعیت دیگر این‌که از نظر ذهنی و فکری مردم آمادگی انداختن گناه کردن دیگران، ناکارآمدی و تحلیل‌هایی که در طول ۸ سال گذشته بهانه سیاسی بازی برای دولت بود را ندارند و معتقدند دولت باید. کار و تلاش کند و نتیجه بگیرد تا مردم  آسایش پیدا کنند.

فعال سیاسی اصولگرا افزود:  فرض نزدیک به‌یقین این است که همه اعضای هیئت دولت و در راس آن حضرت حجت الاسلام رئیسی مهیای حل مشکلات و معضلات هستند و نوید گشایش های جدید را هم در سخنان پایانی دفاع از کابینه در مجلس شنیدند. اگرچه برخی از سیاسیون باغر زدن‌های زود هنگام سعی در افزایش انتظار مردم از  آقای رئیسی شروع کرده‌اند اما واقعیت این است که روزشمار انتظارات عموم مردم از شروع کابینه کلید خورده شده‌است پس همه مصاحبه‌ها همه گفتن‌ها باید نتیجه کارکرد هایی باشد که برای مردم حل مشکل، رفع مانع و پیشرفتی را ملموس نماید.

وی تصریح کرد: آقای رییس‌جمهور  مردم دیگر شعار نمی‌خواهند، تئوری نمی‌خواهند، تعیین مقصر نمی‌خواهند کار می‌خواهند ،نتیجه می‌خواهد، آسایش خود را می‌خواهند با شما به مشارکت بگذرند.

امینی گفت: آقایان و زرا مردم چشم امیدشان به شماست فکر می‌کنند شما می‌توانید مشکلات ، موانع ، بحران‌های آن‌ها را حل کنید و اتفاقاً این امید و انتظار عاقبت خوش را زمانی دارد که کارهای شما ملموس و شفاف و مؤثر باشد .پس بهتر است فعالیت‌های خود را بر مبنای محاسبات دقیق صحیح و کاربردی قرار دهید هر وزیری خود یک دولت ویک ملت بداند. هم ضرورت‌های دولت وملاحظات ملی را و هم احوال مردم را در نظر بگیرد. مردم تشنه خدمت اند،

وی اظهار کرد: مردم از ناکارآمدی، حرف‌های دروغ از بی‌پاسخی به زحمت افتاده‌اند. آقای رئیس‌جمهور ،آقایان معاونین رئیس‌جمهور، آقایان وزرا، به داد مردم برسید به داد کشور برسید به داد دولت برسید به داد آینده مردم در فضای داخلی و بین‌المللی برسید.

امینی خاطرنشان کرد:  آن‌ها شرافت خود را که خون‌ بهای شهداست را می‌خواهند حفظ کنند آن‌ها می‌خواهند با شما به مقصود خوش برسند و خوشی را با شما تقسیم کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر