English

پورمختار: دولت رویکرد جدیدی را در حوزه مالیات‌ها، تامین اجتماعی و بانکی اتخاذ کند

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: دولت به منظور اشتغالزایی باید نسبت به رفع موانع کارآفرینان و بخش‌های مربوط به تامین اجتماعی، مالیات‌ها و بانک‌ها اقدام کرده و آن را مورد بازنگری قرار دهد.

پورمختار: دولت رویکرد جدیدی را در حوزه مالیات‌ها، تامین اجتماعی و بانکی اتخاذ کند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی پورمختار اظهار داشت: عمده‌ترین موانعی که برای کارآفرینان که نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند، وجود دارد باید رفع شود. در این زمینه قوانینی مانند رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار نیز تدوین شده است.

وی افزود: در حوزه مالیات‌ها و مسائل مربوط به تامین اجتماعی هم باید دولت رویکرد جدید و نو اتخاذ کند تا بخشی از این فشارها کم و موانع و مشکلاتی که وجود دارد، برطرف شود، این مسئله یکی از دلایلی است که انگیزه کمتری را برای سرمایه گذاران ایجاد می‌کند که به سمت کارآفرینی و تولید بروند.

این نماینده مجلس ادامه داد: تسهیلات بانکی و مسائل مربوط به نظام بانکی نیز از جمله مشکلاتی است که همچنان لاینحل باقی مانده است و آن‌هایی که به دنبال اشتغال هستند از عدم اصلاح در این مورد گله دارند که معتقدم باید این موضوع به سرعت پیگیری و اجرایی شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس همچنین بیان کرد: صدور مجوزها به ویژه مجوزهایی که به واردات مربوط می‌شود و برای تنظیم بازار هم صورت می‌گیرد گاهی امکان ادامه فعالیت تولیدکنندگان را از آنها می‌گیرد و این مسئله باید هرچه سریعتر رفع شود.

پورمختار در پایان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بزرگ - که در شستا و شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها و منابع زیادی که در اینها وجود دارد- متاسفانه نقش بارزی در حوزه تولید و اشتغالزایی ندارند که باید هرچه سریعتر این مسائل بازنگری شده و مبنای کار دولت قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه