English

ترکی فیصل کار «منافقین» را تمام کرد / اعلام جانشینی «مریم رجوی»

مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی گفت: ترکی فیصل از مرگ «مسعود رجوی» را که سازمان منافقین پنهان نگه داشته بود افشا کرد تا «مریم رجوی» را جانشین اعلام کند.

ترکی فیصل کار «منافقین» را تمام کرد / اعلام جانشینی «مریم رجوی»

حسین شیخ الاسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به اظهارات ترکی فیصل درباره مرگ «مسعود رجوی» گفت: «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ»، کنفرانس منافقین در پاریس برای تقویت تروریسم علیه ایران برگزار شد و آن‌ها سعی کردند همه ورشکستگان سیاسی بی اثر، بی فایده و تروریست ها را جمع کنند تا روح تازه ای را در این کالبد مرده بدمند که درست، نتیجه عکس داد.

وی افزود: ترکی فیصل که یکی از حامیان سازمان منافقین از راز مهم مرگ «مسعود رجوی» در حالی پرده برداشت که سازمان در تلاش بود تا برای سرپا نگهداشتن خود این موضوع همچنان راز باقی بماند.

مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل منافقین برای سرپوش گذاشتن بر مرگ «مسعود رجوی» اظهار داشت: برای سازمان منافقین خیلی اهمیت داشت که این خبر افشا نشود چون افشای خبر مرگ رهبر منافقین و یا رئیس آن ها منشا درگیری‌های داخلی برای تعیین جانشین مسعود رجوی می شود و هم اینکه در خارج از این سازمان باعثبی اعتباری بیشتر منافقین خواهد شد.

شیخ الاسلام گفت: این سنت الهی است که افراد خائن به ملت و کشور خود مانند مسعود رجوی که در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دست در دست صدام گذاشت و اقداماتی را علیه کشور خود انجام داد به قدری ذلیل شد که ترکی فیصل، جنایتکار حامی تروریست خبر مرگش را افشا کرد.

مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: حامیان تروریست با اعلام خبر مرگ مسعود رجوی به وسیله ترکی فیصل، قصد دارند که در سازمان منافقین نیز به روش های شاهنشاهی مریم رجوی را به عنوان جانشین مسعود رجوی منصوب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه