English

مک‌بوک پروهای ۲۰۱۶ سنسور اثر انگشت دارند

به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد امنیت مک‌بوک پروهای جدید را افزایش دهد و به همین دلیل اطلاعات می‌گویند که این شرکت قصد دارد سنسور تشخیص اثر انگشت یا Touch ID روی این محصولات قرار دهد.

مک‌بوک پروهای ۲۰۱۶ سنسور اثر انگشت دارند
به گزارش خبرگزاری موج، به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد امنیت مک‌بوک پروهای جدید را افزایش دهد و به همین دلیل اطلاعات می‌گویند که این شرکت قصد دارد سنسور تشخیص اثر انگشت یا Touch ID روی این محصولات قرار دهد.این سنسور تشخیص اثر انگشت روی دکمه‌ خاموش و روشن مک‌بوک پروهای جدید قرار می‌گیرد و با تشخیص اثر انگشت کاربر، سیستم را روشن می‌کند. همچنین مشخص شده که این سنسور تشخیص اثر انگشت دقیقا همان سنسوری خواهد بود که روی آیفون به‌کار رفته است.

چند ماه پیش در شایعات گفته شده بود که سیستم عامل MacOS جدید از سنسور تشخیص اثر انگشت هم پشتیبانی می‌کند تا امنیت این دستگاه‌ها بیشتر شود. البته مک‌بوک‌ها این قابلیت را دارند تا بتوان به وسیله‌ی اپل واچ هم قفل امنیتی آن‌ها را باز کرد.پشتیبانی از سنسور تشخیص اثر انگشت برای افرادی مناسب خواهد بود که ساعت هوشمند ندارند یا می‌خواهند از مک‌بوک خودشان در محیط‌های کاری استفاده کنند. البته ایده‌ی استفاده از Touch ID چیز جدیدی نیست و اپل چند سال پیش پتنت این قابلیت را ثبت کرده بود.اطلاعات می‌گویند مک‌بوک پروهای جدید که در سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود، با تغییرات بسیار زیادی همراه هستند. حداقل اطلاعات که به این موضوع اشاره می‌کنند. در اطلاعات گفته شده مک بوک‌های جدید از تاچ‌پد OLED بهره می‌برند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر