English

صادرات ۸۰ میلیون دلاری اوراق فشرده چوب/ واردات مبلمان خانگی ممنوع است

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران گفت: ۸۰ میلیون دلار انواع اوراق فشرده چوب را در سال گذشته صادر کردیم که درصدد هستیم با افزایش تولید ارزش صادرات را افزایش دهیم.

صادرات 80 میلیون دلاری اوراق فشرده چوب/ واردات مبلمان خانگی ممنوع است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، علی مغانلو در نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه، ماشین آلات یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته با بیان اینکه روند تولید صنعت چوب رو به رشد است گفت: اکنون تامین بخشی از نیاز بازار کشور را فراهم کرده و بخشی نیز صادر می‌شود.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران افزود: صنعت چوب یکی از شاخص‌های توسعه‌ای است که در کشور ما نیز محصولات این صنعت مورد استفاده در صنایع مختلف قرار می‌گیرد.

به گفته وی این نمایشگاه تبادل اطلاعات بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان فراهم می کند.

مغانلو عنوان کرد: واردات مبلمان خانگی ممنوع است و آن چیزی که مردم در بازار می‌بینند، تولید داخل است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران تاکید کرد: در سال گذشته بر اساس آمار گمرک، ۴۲ میلیون دلار صادرات مبلمان و در ۹ ماه امسال ۲۷ میلیون دلار بوده است.

همچنین معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی تهران ادامه داد: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چوب، مواد اولیه، ماشین آلات یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته از پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

حامد بی‌آزار ابراز کرد: این نمایشگاه در ۲۶ هزار متر مربع برپا می شود ۲۲۵ شرکت داخلی و ۶۹ شرکت خارجی از چهار کشور المان، ایتالیا، چین و سایر کشورها شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از سه کشور ارمنستان، روسیه و بوسنی حضور خواهند یافت، گفت: در این نمایشگاه جلسه‌هایی برگزار می شود که امیدواریم به امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها منجر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه