English

تفاهمنامه خرید هواپیما از بویینگ امضا شد / هما ۷۳۷ می‌خرد

تفاهنامه خرید هواپیماهای نو بین ایران ایر و بویینگ به امضا رسید.

تفاهمنامه خرید هواپیما از بویینگ امضا شد / هما ۷۳۷ می‌خرد

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی شرکت هواپیمایی هما اعلام کرد: پس از اعلام رسمی تاریخ اجرای توافق مذاکرات ۵+۱موسوم به برجام، اقدامات گسترده ای از طرف کمپانی های بزرگ سازنده هواپیما برای حضور فعال در بازار ایران و همزمان اراده جدی از طرف مدیریت ارشد وزارت راه و شهرسازی در جهت بازسازی ناوگان هوایی کشور صورت پذیرفت. در این بین پس از سفر نمایندگان کمپانی بویینگ به ایران وچند دور مذاکره سرانجام در خرداد سال جاری تفاهم نامه ای بین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" و کمپانی بویینگ به امضا رسید. در این تفاهم نامه مقرر شده است در صورت اخذ مجوزهای لازم توسط دو طرف، تعدادی هواپیمای بویینگ عموما از خانواده ۷۳۷ نسل جدید و مدل های ۳۰۰ERو ۹۰۰ از سری بویینگ ۷۷۷ توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به صورت اجاره به شرط تملیک خریداری شود. نهایی شدن این قرارداد و اجرایی بودن آن منوط به اخذ مجوزهای نهایی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت آمریکا خواهد بود.

تفاهنامه خرید هواپیماهای نو بین ایران ایر و بویینگ به امضا رسید.

روابط عمومی شرکت هواپیمایی هما اعلام کرد: پس از اعلام رسمی تاریخ اجرای توافق مذاکرات ۵ به علاوه ١ موسوم به برجام، اقدامات گسترده ای از طرف کمپانی های بزرگ سازنده هواپیما برای حضور فعال در بازار ایران و همزمان اراده ی جدی از طرف مدیریت ارشد وزارت راه و شهر سازی در جهت بازسازی ناوگان هوایی کشور صورت پذیرفت.

در این بین پس از سفر نمایندگان کمپانی بویینگ به ایران و چند دور مذاکره سرانجام در خرداد سال جاری تفاهم نامه ای بین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران " هما " و کمپانی بویینگ به امضا رسید.

در این تفاهم نامه مقرر شده است در صورت اخذ مجوز های لازم توسط دو طرف، تعدادی هواپیمای بویینگ عموما از خانواده ۷۳۷ نسل جدید و مدل های ۳۰۰ERو ۹۰۰ از سری بوئینگ ۷۷۷ توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران " هما " به صورت اجاره به شرط تملیک خریداری شود.

نهایی شدن این قرارداد و اجرایی بودن آن منوط به اخذ مجوزهای نهایی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت آمریکا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه