English

چهار نمایشگاه بین المللی در تهران همزمان برگزار می شود

امروز(شنبه) همزمان نمایشگاه های بین المللی پوشاک ایران؛ کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته؛ ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی و نمایشگاه بین الملللی– تخصصی تجارت سبز در تهران آغاز به کار می کنند.

چهار نمایشگاه بین المللی در تهران همزمان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، در چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران ۴۸ شرکت داخلی و ۳۹ شرکت خارجی از دو کشور سوریه و چین در فضای نمایشگاهی به وسعت ۶ هزار متر مربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه تولید انواع پوشاک به نمایش می گذارند.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته، تعداد ۱۲۹ شرکت ایرانی و پنج شرکت خارجی به نمایندگی از کشورهای تایوان، ترکیه و چین در فضایی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع حضور دارند. مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات و کالاهای خود را در زمینه تولید انواع کف پوش، موکت، فرش ماشینی و ماشین آلات و قطعات و صنایع وابسته به معرض دید عموم می گذارند. امروز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی با حضور ۱۳۸ شرکت داخلی و ۴۳۲ شرکت خارجی از ۱۵ کشور آلمان، اتریش، اسپانیا، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، تایوان، تایلند، ترکیه، ژاپن، سنگاپور، فرانسه، چین، هندوستان و کره جنوبی در فضای نمایشگاهی به وسعت ۲۵ هزار متر مربع برگزار می شود. شرکت های حاضر در این نمایشگاه، در زمینه تولید ماشین آلات نساجی، انواع نخ و مواد اولیه، منسوجات خانگی، حوله، پتو، رومیزی، پرده و … فعالیت دارند و آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان عرضه می کنند. علاوه بر این سه نمایشگاه، امروز نمایشگاه بین الملللی – تخصصی تجارت سبز ایران(Iran Green Trade Fair) نیز در تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه ۶۴ شرکت خارجی از ۱۱ کشور آلمان، اتیوپی، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، فرانسه، چین، لیتوانی، هلند، هندوستان و کنیا در فضایی به مساحت بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر مربع حضور دارند که مشارکت کنندگان در این بخش جدید ترین محصولات خود را در زمینه تولید انواع گل و گیاه و صنایع وابسته در معرض نمایش گذاشته اند. این چهار نمایشگاه تا روز سه شنبه(۱۶ شهریور) به کار خود ادامه می دهند. نمایشگاه تجارت سبز ایران از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و سه نمایشگاه دیگر از ساعت ۱۲ تا ۲۰ روزهای برگزاری پذیرای علاقه مندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه