English

افزایش سقف انتقال وجه ساتنا و پایا/ساتنا به ۵۰ و پایا به ۱۰۰ میلیون تومان رسید

بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی حداقل و حداکثر انتقال وجه در سامانه‌های ساتنا و پایا افزایش یافت؛ بدین ترتیب ساتنا به ۵۰ میلیون و پایا به ۱۰۰ میلیون تومان رسید.

افزایش سقف انتقال وجه ساتنا و پایا/ساتنا به ۵۰ و پایا به ۱۰۰ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کف مبلغ پرداخت ساتنا از ۱۵ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان و همچنین سقف مبلغ پایا از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر دستور پرداخت افزایش خواهد یافت. با مصوبه کمیسیون پولی و بانکی بانک مرکزی، در راستای راهبرد سامانه ساتنا در انتقال وجوه کلان و همچنین مدیریت حجم دستور پرداخت این سامانه، از روز شنبه بیست و پنجم دی ماه ۱۴۰۰ تغییراتی در سامانه‌های ساتنا و پایا اعمال خواهد شد.

بر این اساس به ازای هر دستور پرداخت کف مبلغ پرداخت ساتنا از ۱۵ میلیون به ۵۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت و سقف مبلغ پایا نیز از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

تغییردیگری نیز در نحوه کار سامانه پایا اعمال شده که در خصوص چرخه‌های تسویه پایا در روزهای عادی (غیرتعطیل رسمی) چرخه جدیدی در ساعت ۱۷:۴۵ جهت تسویه دستورپرداخت‌های غیرشاپرکی افزوده خواهد شد.
دستور پرداخت‌های ساتنا و پایا با مبدا و مقصد بانک مرکزی و همچنین دستور پرداخت‌های مربوط به تسویه وجوه پرداخت‌یاران از شمول محدودیت‌های مبلغی ذکر شده مستثنی خواهد بود اما در صورت عدم رعایت کنترل‌های ابلاغی وجه التزام‌های ساتنا و پایا اعمال خواهد شد.

دستوالعمل بانک مرکزی برای افزایش سقف انتقال وجه ساتنا و پایا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی