English

موج گزارش می دهد؛

حضور پررنگ مدیران مالی و بانکی احمدی نژاد در جلسات اقتصادی دولت رییسی

در هفته های اخیر شاهد حضور چهره های چون فرزین، پورمحمدی و ... در جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت هستیم.

حضور پررنگ مدیران مالی و بانکی احمدی نژاد در جلسات اقتصادی دولت رییسی

به گزارش خبرگزاری موج، از زمان روی کار آمدن سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران تاکنون به منظور رسیدگی به دومین اولویت دولت سیزدهم(معیشت مردم) ستاد هماهنگی اقتصادی دولت 15 جلسه برگزار کرده است.

فارغ از موضوعات مطرح شده در جلسات که بیشتر حول تنظیم بازار، تامین کالاهای اساسی و حذف ارز 4200 تومانی می چرخید، حضور پررنگ مدیران احمدی نژادی که در دولت های نهم و دهم مسئولیت داشتند از نکات برجسته این جلسات بود.

به همین دلیل به نظر می رسد ابراهیم رئیسی برای حل کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حساب ویژه روی این افراد باز کرده است.

از مهمترین چهره های که تاکنون در این جلسات حضور داشتند می توان به محمدرضا فرزین اشاره کرد، وی که در حال حاضر مدیرعامل بانک کارآفرین است در دولت احمدی نژاد مدتی معاون اقتصادی وزارت اقتصاد، مدیرعامل صندوق توسعه ملی و دبیر ستاد هدفمند سازی یارانه ها بوده است.

تا قبل از انتخاب خاندوزی به عنوان وزیر اقتصاد، از فرزین به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های تصدی وزارت اقتصاد در دولت ابراهیم رئیسی یاد می شد ولی با این وجود این امر صورت نگرفت.

فرزین

یکی دیگر از مدیران احمدی نژاد حاضر در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت سید حمید پور محمدی است، وی در دولت نهم و دهم قائم مقام رئیس کل بانک مرکزی در دوره ریاست محمود بهمنی، مشاور عالی رئیس بانک مرکزی در دوره طهماسب مظاهری و معاون بانکی وزیر اقتصاد در دوره صفدر حسینی، داوود دانش جعفری و شمس الدین حسینی بوده است.

پورمحمدی2

مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور نیز یکی دیگر از مدیران احمدی نژادی است که در جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت سیزدهم حضور دارد.

وی در دولت نهم وزیر بازرگانی بود و در دولت دهم نیز به مدت دو سال وزارت نفت را بر عهده داشت.

میرکاظمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه