English

معرفی بهترین راه برای رزرو ویلا در جزیره زیبای کیش

اگر به دنبال راهی مطمئن برای اجاره ویلا در کیش هستید و یا میخواهید به سراغ رزرو هتل و پرداخت هزینه های گزاف به هتل ها بروید، میخواهیم نکاتی را به شما بگوییم.

معرفی بهترین راه برای رزرو ویلا در جزیره زیبای کیش

به گزارش خبرگزاری موج، فصل پاییز نزدیک است و جزیره کیش بخاطر موقعیتی که قرار دارد، بهترین شرایط آب و هوایی را تنها در این سه ماه دارد لذا با شروع فصل پاییز، اکثر مردم راهی کیش می شوند تا به راحتی در این جزیره کوچک گشت و گذار کرده و از آب و هوای دلنشین منطقه هم نهایت لذت را ببرند اما در این ایام، یکی از چالش های بزرگی که مردم دارند، اجاره ویلا در کیش یا حتی رزرو هتل است. اگر به دنبال راهی مطمئن برای اجاره ویلا در کیش هستید و یا میخواهید به سراغ رزرو هتل و پرداخت هزینه های گزاف به هتل ها بروید، میخواهیم نکاتی را به شما بگوییم.

 

چرا برای اقامت در کیش بجای هتل ها، به سراغ ویلاها، آپارتمان ها و سوئیت ها برویم؟

در نقاط مختلف جزیره کیش، هتل های بسیاری امروزه ساخته شده اند تا با ارائه خدمات و امکانات مختلف به گردشگران، پاسخگوی نیاز برای اقامت در کیش را فراهم کنند. هتل ها با اینکه طرفداران بسیاری دارند و خدمات مختلفی را هم ارائه می دهند، اما هزینه های بالایی را هم از مشتریان دریافت خواهند کرد لذا اکثر افرادی که در سفر به کیش میخواهند اقامت خود را در هتل سپری کنند می بایست بخش قابل توجهی از بودجه مورد نظر را به هتل ها بپردازند. اگر به دنبال اجاره ویلا و سوئیت لوکس در کیش هستید پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید.

اما برای اینکه هزینه های سفر کاهش یابد و به راحتی بتوان از تمام جاذبه های گردشگری کیش بازدید کرد و بهترین خاطرات را از تفریحات آبی جزیره برای خود رقم زد، می توان بجای پرداخت هزینه های گزاف به هتل ها به سراغ اجاره ویلا در کیش رفته و با قیمتی بسیار کمتر، در یکی از ویلاها، آپارتمان های مبله، سوئیت و اقامتگاه های جزیره چند روزی اقامت بی نظیری را رقم زد. اما افرادی که به دنبال اجاره ویلا در کیش هستند با تنوعی از اقامتگاه های مختلف روبرو می شوند که برای هر بودجه و سلیقه ای طراحی شده اند. در ادامه میخواهیم شما را با شهرک های معروف کیش و همچنین انواع ویلاها بیشتر آشنا کنیم.

ویلا در شهرک صدف کیش

بهترین راه برای اجاره آپارتمان مبله در شهرک صدف کیش

یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین شهرک ها برای افرادی که میخواهند به جاهای دیدنی کیش، مراکز خرید و غیره دسترسی داشته باشند، شهرک صدف است. شهرک صدف کیش در شرق جزیره قرار دارد و افرادی که در این شهرک اقامت دارند چه با خودروی شخصی، چه با تاکسی های جزیره و چه به صورت پیاده، به اکثر مراکز خرید و جاهای دیدنی و اسکله ها دسترسی بسیار خوبی خواهند داشت. در شهرک صدف کیش برج های مختلفی وجود دارد که واحدهای آن ها اکثراً به صورت روزانه ای اجاره داده می شوند لذا اجاره ویلا در شهرک صدف کیش میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

خوب است بدانید آپارتمان های مبله ای که در شهرک صدف به صورت روزانه اجاره داده می شوند از امکانات مطلوبی برخوردار بوده و در برخی از آن ها، دکوراسیونی لوکس و دلنشین، تاب های ریلکسی، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، ایر هاکی و غیره هم قرار دارد. لازم به ذکر است افرادی که میخواهند در گشت گذاری در میان تمام جاهای دیدنی کیش داشته باشند می توانند از سرویس تاکسیرانی شهرک هم برخوردار شوند.

ویلا در دامون ساحلی، بهترین برای لاکچری ها

در شمال جزیره، تعداد محدودی شهرک وجود دارد که از بخش توریستی کیش به دور بوده و به طبع آن، اقامتی بکر و دلنشین را فراهم میسازند. یکی معروف ترین شهرک های کیش که در شمال جزیره قرار دارد، شهرک دامون ساحلی است. در این شهرک انواع ویلاها و سوئیت های جذاب وجود و هرکس که برای اجاره ویلا در کیش میخواهند بهترین اقامتگاه را با توجه به بودجه  وسلیقه خود انتخاب کند می تواند در این شهرک، اقامتگاه مورد نظرش را پیدا کند. اقامتگاه های شهرک دامون ساحلی کیش شامل سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه و دو خوابه، ویلاهای عادی با امکانات مطلوب و ویلاهای لوکس و استخردار به همراه امکاناتی شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سیستم های صوتی، آلاچیق به همراه باربکیو و غیره هستند.

ویلا در شهرک صدف کیش

لذت اجاره ویلا با استخر اختصاصی در کیش و هر آنچه که باید بدانید

با اینکه کیش سواحل بکری دارد و در برخی از سواحل، گردشگران می توانند علاوه بر شنا، غواصی را هم تجربه کنند اما افراد بسیاری هم هستند که میخواهند با پرداخت هزینه های بالاتر، به سراغ اجاره ویلا استخردار در کیش رفته و در استخرهای روباز و یا سرپوشیده، لحظات خوشی را سپری کنند. ویلاهای استخردار در میان افرادی که به دنبال اجاره ویلا در کیش هستند و نمیخواهند به سراغ هتل های جزیره بروند از محبوبیت با مراتب بیشتری برخوردار می باشند.

ویلاهای استخردار کیش معمولاً دارای استخرهای روباز هستند و تعداد استخرهای سرپوشیده به مراتب کمتر خواهد بود. از طرفی، برخی از ویلاهای لوکس کیش هم دارای استخر روباز هستند و هم دارای استخر سرپوشیده و در کنار استخر سرپوشیده سونا و جکوزی هم دارند که فقط در فصل زمستان فعال هستند.

قیمت اجاره روزانه ویلا و تفاوت ویلا ها در کیش

تمامی اقامتگاه های کیش که به صورت روزانه اجاره داده می شوند از جمله آپارتمان های مبله، سوئیت، ویلای عادی، استخردار، پنت هاوس و غیره با توجه به موقعیت و امکانات، نرخ اجاره روزانه مشخصی دارند اما این قیمت مشخص شده تنها برای روزهای عادی هفته و زمانی که تقاضا برای اجاره ویلا در کیش  کم می باشد هستند لذا در روزهای آخر هفته، ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه و همچنین ایام اوج سفر مردم که باعث بالا رفتن تقاضاها می شود، نرخ اجاره ویلا هم به طبع آن، افزایش محسوسی را به خود می بیند. از طرفی، بهتر است برای اینکه بهترین اقامتگاه متناسب با بودجه و سلیقه خود را در این ایام بتوانید اجاره کنید، می بایست از یک هفته قبل از تاریخ سفر خود نسبت به رزرو ویلا در کیش اقدام فرمائید.

با لوکس ویلا نگران رزرو اقامتگاه در کیش نباشید.

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کیش تنوع مطلوبی از انواع اقامتگاه ها را در این جزیره برای گردشگران در نظر گرفته تا هرکس با هر بودجه و سلیقه، بهترین اقامتگاه را در این جزیره اجاره کند. همچنین لوکس ویلا با حذف واسطه ها، بهترین قیمت ها را ارائه می دهد تا مشتریان خود را راضی نگه دارد. از طرفی، تمام اقامتگاه های کیش که توسط لوکس ویلا به صورت روزانه اجاره داده می شوند تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی خواهند شد تا گردشگران، بدون هیچ دغدغه ای خاطرات خوشی را از سفر به کیش رقم بزنند.شما عزیزان میتوانید برای ورود به وبسایت لوکس ویلا www.luxvila.com بر روی لینک کلیک کنید و وارد شهر دلخواه خود شوید تا بتوانید ویلای مورد نظرخودتون رو با هر بودجه ای پیدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه