English

گران ترین عینک آفتابی ها، از بولگاری تا شوپارد

آشنایی با گران ترین عینک آفتابی های دنیا برای هر فردی که عاشق این اکسسوری باشد، بسیار لذت‌بخش و جذاب خواهد بود. ما در این بخش از گزارش، مطالبی را در مورد گران‌ترین عینک آفتابی‌ها آماده کرده‌ایم. بنابراین اگر از دوستداران این اکسسوری هستید، خواندن این بخش از گزارش می‌تواند برایتان بسیار جذاب و خواندنی باشد.

گران ترین عینک آفتابی ها، از بولگاری تا شوپارد

به گزارش خبرگزاری موج، در این گزارش با معرفی گران قیمت ترین عینک های آفتابی در خدمت شما عزیزان هستیم. در ابتدا قصد داریم در رابطه با بهترین مدل های عینک آفتابی که در دنیا ساخته شده‌اند، صحبت کنیم. پس از آن که با گران‌ترین عینک‌ها آشنا شدید، قصد داریم در رابطه با معروف‌ترین مارک‌ها نیز اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همچنین در پایان برای افرادی که به دنبال لوکس‌ترین و بهترین عینک آفتابی‌ها در تهران هستند، فروشگاهی خاص و منحصر به فرد در زمینه‌ی فروش عینک آفتابی را نیز معرفی خواهیم کرد.

پیش از آن که به سراغ معرفی گران‌ترین عینک‌ آفتابی‌های دنیا برویم، بد نیست کمی در مورد دنیای عینک ها صحبت کنیم. امروزه یکی از اکسسوری‌های لوکسی که در میان همه‌ی افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است، عینک آفتابی است. در گذشته افراد کمی از این عینک‌ها استفاده می‌کردند، اما رفته رفته این اکسسوری جذاب و شیک وارد دنیای مد و زیبایی شد. امروزه دیگر کم‌تر کسی است که به دنبال این اکسسوری جذاب نباشد. در ادامه‌ی مقاله مطالب بیش‌تری را از دنیای عینک آفتابی‌های خاص خواهید خواند.

آشنایی با گران ترین عینک آفتابی های دنیا

آشنایی با گران ترین عینک آفتابی های دنیا برای هر فردی که عاشق این اکسسوری باشد، بسیار لذت‌بخش و جذاب خواهد بود. ما در این بخش از گزارش، مطالبی را در مورد گران‌ترین عینک آفتابی‌ها آماده کرده‌ایم. بنابراین اگر از دوستداران این اکسسوری هستید، خواندن این بخش از گزارش می‌تواند برایتان بسیار جذاب و خواندنی باشد.

برند Chopard

برند شوپادر یکی از برندهایی است که امروزه توانسته است با طراحی و تولید لوکس‌ترین و گران‌ترین عینک آفتابی‌ها، در تمام دنیا شناخته شود. این برند در ساخت عینک‌های خود از الماس استفاده کرده است و دلیل گران بودن عینک‌ها نیز به دلیل الماس‌های خاصی است که در آن‌ها به کار رفته است. قیمت حدودی این عینک آفتابی 400 هزار دلار است.

برند Dolce & Gabbana

مطمئنا تاکنون اسم برند عینک D&G را شنیده‌اید. این برند یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین برندها در دنیا است که امروزه گران‌ترین اکسسوری‌ها را تولید می‌کند. عینک آفتابی در برند دولچه گابانا با دو دسته از الماس‌های زرد و بدنه‌ای که با طلا رنگ شده است، به عنوان یکی از جذاب‌ترین عینک‌ها شناخته می‌شود. قیمت این عینک در حدود 380 هزار دلار است.

عینک

برند Shiels Emerald

احتمالا برند شیلس را به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین برندها در زمینه‌ی تولید جواهر و طلا می‌شناسید. اما جالب است بدانید که این برند توانسته است با طراحی و تولید عینک آفتابی لوکس، اسم خود را در میان گران‌ترین تولید کننده‌های عینک آفتابی در جهان قرار دهد. استفاده از زمرد در لنز عینک و استفاده از طلای نازک در فریم آن، این عینک را به یکی از گران‌ترین و خاص‌ترین عینک‌های جهان تبدیل کرده است. این عینک قیمتی در حدود 200 دلار دارد.

برند Bvlgari

این برند یک برند ایتالیایی است و توانسته است در طول این سال‌ها با طراحی و تولید کالاهایی لوکس، نام خود را در ردیف بهترین‌های جهان قرر دهد. برخی از مدل های عینک بولگاری ساخته شده است، از طلای 18 عیار بوده و دارای قیمتی حدود 25 هزار دلار است.

معرفی بهترین مارک ها عینک آفتابی

با معرفی بهترین مارک ها عینک آفتابی در این بخش از مقاله همراه ما باشید. در مطالب قبلی مقاله خواندید که عینک آفتابی گران توسط برخی از برندها ساخته شده است و امروزه بسیاری از افراد مشهور از آن استفاده می‌کنند. حال در این بخش از مقاله قصد داریم در مورد مارک‌هایی از عینک آفتابی که در جهان شناخته شده‌اند، با شما عزیزان صحبت کنیم.

برند Ray Ban

کم‌تر کسی است که امروز نام برند ریبن را نشنیده باشد. این برند آن قدر معروف است که از زمان‌های قدیم تاکنون بسیاری از افراد معروف، از عینک آفتابی‌های آن استفاده می‌کنند. این برند عینک‌های خود را در مدل‌های بسیار متنوعی تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. باید بگوییم که یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت این برند، طراحی عینک‌ها به صورتی است که به تمام صورت‌ها بشیند. گران ترین عینک آفتابی ها را می‌توانید در این برند مشاهده کنید.

برند Oakley

اگر به دنبال عینک آفتابی جذاب و خوش فرم هستید، باید بگوییم که برند اوکلی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. برند اوکلی یک برند آمریکایی است و به دلیل طراحی‌های خاصی که این برند در مورد عینک‌های خود داشته است، افرادی که در زمینه‌ی اسکی روی برف، کوهنوردی، قایق سواری و دیگر ورزش‌ها فعالیت می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت از عینک‌های این برند استفاده کنند.

عینک

برند Gucci

عینک آفتابی‌های گوچی امروزه طرفداران خاصی پیدا کرده است. این برند موفق شده است در طول این سال‌ها عینک‌هایی باکیفیت بسیار بالا و متنوع را تولید کرده و به بازار عرضه کند. باید بدانید که این برند در تولید عینک‌های خود تلاش کرده است مواردی همچون مقاوم بودن فریم‌ها، جنس سبک عینک و کیفیت بالای لنزها در نظر داشته باشد.

فروشگاه لوکس با گران ترین مدل های عینک آفتابی در تهران

در دو بخش قبلی گزارش در مورد گران ترین و بهترین عینک آفتابی و همچنین معروف‌ترین مارک‌ها، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. اکنون قصد داریم در این جا به معرفی یکی از فروشگاه‌هایی بپردازیم که توانسته است بهترین و جذاب‌ترین عینک‌های آفتابی را در اختیار مشتریان علاقه‌مند به این اکسسوری قرار دهد.

اگر به دنبال خرید عینک‌های آفتابی و یا طبی باکیفیت هستید، به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از فروشگاه اپتیک پاسارگاد انجام دهید. هر آن چه در مورد بینایی و چشم مد نظرتان باشد را در این فروشگاه معتبر و شناخته شده پیدا خواهید کرد. اگر دوست دارید عینک آفتابی گران از برندهای مختلف را خریداری کنید، حتما به محصولات فروشگاه اپتیک پاسارگاد نگاهی بیندازد. در این فروشگاه محصولات متنوعی وجود دارد و تمامی افراد می‌توانند طبق سلیقه‌ی خود، بهترین‌ها را در این فروشگاه پیدا کنند.

فروشگاه اپتیک پاسارگاد تلاش کرده است با ارائه‌ی محصولاتی جذاب و باکیفیت، لبخند رضایت را به مشتریان خود هدیه دهد. شما عزیزان می‌توانید در این فروشگاه عینک‌ها و عدسی‌های برند را در طرح‌های متفاوتی مشاهده کنید و پس از آن طبق سلیقه‌ی خود، خریدتان را انجام دهید.

اکنون که مطالبی را در رابطه با معرفی فروشگاه اپتیک پاسارگاد به عنوان نماینده فروش عینک و عدسی های برند، خدمت شما عزیزان بیان کردیم، دیگر می‌دانید که برای پیدا کردن بهترین و خاص‌ترین عینک‌ها باید به کجا سر بزنید. شما عزیزان می‌توانید با خرید از فروشگاه اپتیک پاسارگاد، زیبایی ظاهرتان را چند برابر کنید و با ظاهری شیک در محل‌های مورد نظر خود ظاهر شوید. همچنین دقت داشته باشید که با خرید از این فروشگاه، شما عزیزان باکیفیت‌ترین عینک‌ها را در اختیار خواهید داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه