English

قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان۹۶

قیمت زولبیا و بامیه برای فروش در ماه مبارک رمضان امسال 12 هزار تومان تصویب و ابلاغ شد.

قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان96

به گزارش خبرگزاری موج، علی بهر‌ه‌مند گفت: با مصوبه اتاق اصناف ایران قیمت زولبیا و بامیه برای فروش در ماه مبارک رمضان امسال 12 هزار تومان تصویب و ابلاغ شد.

وی در ادامه افزود: پیشنهاد اتحادیه برای افزایش قیمت 15 درصد بود که پس از بررسی‌ انجام شده در نهایت با افزایش حدود 8 درصدی قیمت زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته موافقت شد.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان با تأکید بر اینکه مردم زولبیا و بامیه را از شیرینی‌فروشی‌هایی دارای جواز کسب تهیه کنند، افزود: متاسفانه در ایام ماه رمضان عده‌ای سودجو اقدام به عرضه و فروش زولبیا و بامیه غیربهداشتی در واحدهای صنفی خود می‌کنند.

بهره‌مند تصریح کرد: واحدهای مجاز قنادی به شکل کاملا بهداشتی زولبیا و بامیه را پخت می‌کنند، اما واحدهای غیرمجاز؛ زولبیا و بامیه‌ خود را خریداری می‌کنند که معمولا عرضه‌کنندگان در این بخش زولبیا و بامیه را در مکان‌هایی مانند گاوداری‌ها پخت می‌کنند و سپس به واحدهای غیرمجاز مثل نان‌فانتزی و آب‌میوه‌فروشی‌ها می‌فروشند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: مردم تخلفات را به اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران به شماره تلفن 66944499 و 66944411 و یا سامانه 124 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • امیر

    درشهرما امسال زولبیاکیلویی 9500 تومن بود....زولبیای شهرما حرف نداره....

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی