English

سردار حسین معروفی:

دشمن به‌ دنبال این است که جوانان را از ما بگیرد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جریان اغتشاشات اخیر، دشمن در این جنگ به‌ دنبال این است که سرمایه های ایران یعنی جوانان ما را بگیرد و ذهن و قلب ملت ما را تصرف کند.

دشمن به‌ دنبال این است که جوانان را از ما بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین اجلاسیه مجمع بسیجیان هرمزگان اظهارداشت: بهتراست فعالیت‌مان را با فرآیند زیربنای فرهنگی دنبال کنیم و این فرآیند شامل نمادسازی، گفتمان سازی، فرهنگ سازی، شبکه سازی و جریان سازی است. 

وی با بیان اینکه هیئت های اندیشه‌ورز باید برای حل مسائل و مشکلات جامعه، کار فرهنگی و تولید فکرکنند گفت: این کار نیاز به تشکیل بانک اطلاعاتی، گروه‌های تجزیه و تحلیل، برنامه‌ریزی، اقدام و بازخوردگیری دارد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه مجامع بسیج تافته جدا بافته نیستند، گفت: ما خود مردم هستیم اما رقیب آنها نیستیم، ما تسهیل‌گر و کمک کننده به دولت خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: در این مجامع نگاه ما به هیچ عنوان قومی و سیاسی نیست و حوزه خدمات دهی ما رفع مشکلات مردم براساس دین اسلام، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و انسانیت است. 

وی در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی فخرانبیا و اولیا الهی است و ما به خوبی آگاهیم که کشور با مشکلات اقتصادی مواجهه است، اما باید بدانید که امروز نقش شما برای بقای انقلاب سرنوشت ساز و کلیدی است.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه همه شهدای ما وجه مشترک داشتند و آن استحکام درونی بود گفت: انسانی که درون رزمی قوی باشد برون رزم قوی نیز خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: در جریان  هشت سال دفاع مقدس جنگ ایران و عراق جنگ تن به تن نبود بلکه جنگ تن با تانک بود.

سردار معروفی در ادامه یادآور شد: در آن دوران اقوام مختلف ایرانی در مقابل دشمن تا دندان مسلح حزب بعث برای دفاع از به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پیشگام شدند اما در جریان اغتشاشات اخیر، دشمن در این جنگ به‌ دنبال این است که سرمایه های ایران یعنی جوانان ما را بگیرد و ذهن و قلب ملت ما را تصرف کند؛ چرا که ملتی که شجاعت از او گرفته شود بازوانش قدرت کار ندارد.

وی افزود: در این جنگ ترکیبی و رسانه‌ای نابرابر دشمن نه قابل اعتماد، نه قابل اطمینان و نه قابل پیش بینی است و ملت غیور ایران اسلامی بارها ثابت کرده که اسلام و انقلاب را با جان و دل می خواهند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در پایان گفت: دشمن می‌خواست شهید سلیمانی را از کار بیندازند اما امروز شهید سلیمانی قهرمان جهان اسلام، نماد ملت ایران، مدرسه درس‌آموز و محصول انقلاب است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی