English

مشاور وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاد داد؛

راه اندازی باشگاه های تولید در روستاهای مازندران

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور گفت: روستا باید کانون تولید باشد و به تعاونی ها توجه بیشتری شود و باشگاه های تولید در روستاها شکل گیرد.

راه اندازی باشگاه های تولید در روستاهای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حمید اورعی مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی کشور در جلسه قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی مازندران، اظهار داشت: باید به سمتی پیش رویم که به خوداتکایی برسیم و مازندران جزو استان های پیشرو است و در این راستا باید به راهبردهای بخش کشاورزی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه شفافیت باید سرلوحه کارها قرار گیرد و شفافیت از برنامه های تحولی و راهبردهای کشاورزی است، ادامه داد: با توجه به همه مشکلاتی که وجود دارد به ثبات نسبی در تولید رسیدیم اما هنوز برخی چالش ها و کمبودها وجود دارد و همه باید پای کار باشیم تا مشکلات حوزه کشاورزی به حداقل برسد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: مازندران مانند نگینی بر تارک کشاورزی کشور می درخشد و توانسته جایگاه بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی کشور به دست آورد.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت غذایی پایدار و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: روستا باید کانون تولید باشد و به تعاونی ها توجه بیشتری شود و باشگاه های تولید در روستاها شکل گیرد.

اورعی در قرارگاه امنیت غذایی کشور بیان داشت: از مدیریت خوب مدیران کشاورزی مازندران تقدیر می‌کنم چرا که توانستند نقش خود را در امنیت غذایی کشور و استان به خوبی ایفا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه