English

دعوای زرگری هیئت فوتبال کرمانشاه با اداره ورزش و جوانان سر از AFC درآورد

چند روز پیش مطلبی در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد، در مورد اختلاف بین هیئت فوتبال استان کرمانشاه و اداره ورزش و جوانان کرمانشاه که هر چه از طنز ماجرا بگوییم کم نمی‌شود.

دعوای زرگری هیئت فوتبال کرمانشاه با اداره ورزش و جوانان سر از AFC درآورد

به گزارش گلاره سهیل بیگی، خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ظاهراً رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه، جناب علیرضا محبی زنگنه ادعا کرده است که در پی تعطیلی هیئت‌های فوتبال کرمانشاه و دخالت‌های اداره ورزش و جوانان کرمانشاه در امور عزل و نصب‌های روسای شهرستان‌ها، هیئت فوتبال استان کرمانشاه قرار است به AFC شکایت کند.

رئیس هیئت فوتبال کرمانشاه در خصوص اقدام اخیر مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مدعی است که اداره کل ورزش و جوانان بی‌دلیل حق تعطیلی هیئت‌ها و پلمپ امکان ورزشی را ندارد و به این واسطه آقای رحیمی مدیرکل، تخلف کرده است.

حال باید دید که این تعطیلی‌ها به خاطر بیماری کرونا بوده است یا سنگ‌اندازی اداره ورزش کرمانشاه باعث این تعطیلی‌ها شده است که بازهم همچون مطالبات گذشته منتظر توضیحات صابر رحیمی در این خصوص هستیم. شایعات و صحبت‌های فراوانی در مورد اختلافات زیاد هیئت فوتبال با اداره ورزش و جوانان وجود دارد

البته نباید فراموش کنیم که انتخابات هیئت فوتبال حواشی زیادی داشت و این حواشی تاکنون گریبان هیئت را گرفته است که مهم‌ترین آن، رقیب اصلی رئیس هیئت فوتبال علیرضا محبی زنگنه با برادر صابر رحیمی ریاست اداره ورزش و جوانان بود که عده‌ای بر این باورند که زد و بندهایی هم در این میان صورت گرفته است که مؤثر واقع نشد اما همچنان علیرضا محبی زنگنه ریاست هیئت فوتبال را با اکثریت آرا به دست آورد.

حال بنا به این وضعیت ریاست هیئت معتقد است که اداره ورزش و جوانان سنگ‌اندازی و کارشکنی انجام می‌دهد وعدم پرداخت بخشی از مطالبات این هیئت قسمتی از این سنگ‌اندازی‌ها بوده است. حتی ادعا شده که مدیرکل ورزش و جوانان دست به تغییراتی در خصوص روسای هیئت‌های شهرستان کرده است و این عزل و نصب‌ها خشم محبی زنگنه را در پی داشته است.

اما اقدام عجیب‌وغریب هیئت فوتبال استان کرمانشاه این است که گویا در مصاحبه با خبرگزاری فارس ادعا کرده‌اند که می‌خواهند با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کرده و مسئولان نهاد این کنفدراسیون را از اتفاقات آگاه کنند. آیا بر روی این صحبت‌ها جز دعوای زرگری و اختلافات کودکانه می‌توان نام دیگری گذاشت

این حرف‌های ناشیانه و از سر بغض تنها می‌تواند نشان از عدم آگاهی روند شکایت هیئت در مسیر درست باشد.

این وسط یک شیرپاک‌خورده‌ای نیست که به این حضرات بگوید که کنفدراسیون فوتبال آسیا مگر بیکار است که بیاید دعواهای استانی را رسیدگی کند!!!

بی‌اغراق آن‌قدر طنز ماجرا بالاست که هیچ صحبتی باقی نمی‌ماند، البته صابر رحیمی در سمت ریاست بر اداره ورزش و جوانان استان نیز باید در قبال کوتاهی‌ها و اتهامات وارده پاسخگو باشد.

منتظر هستیم ببینیم پایان این دعوا چگونه رقم خواهد خورد و اینجاست که یک "پ.نه. پ" جانانه را می‌طلبد که کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز شدیداً پیگیر دعواهای استانی ما هست پس بیشتر نگرانشان نکنیم.

البته نباید فراموش کرد که این اختلافات از چند سال پیش تاکنون ادامه داشته و اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال باهم تنش‌های زیادی داشته‌اند و به‌نوعی این امر مسبوق به سابقه است.

و این نکته که برادر مدیرکل محترم نیز در سمت نایب‌رئیسی هیئت بوده و محبی زنگنه مدعی است که تمام تلاش خود را می‌کردند تا هیئت را مورد هجمه قرار دهند و در مقابل جایگاه او را بالا ببرند هم جای تأمل دارد.

حال سؤال کلیدی اینجاست که پس چرا آن موقع این صحبت‌ها را نکردید و الآن چرا این مطالب را بیان می‌کنید و اگر واقعاً تحت‌فشار بودید چرا استعفا ندادید...

محبی زنگنه همچنین در مصاحبه‌های مختلفی عنوان کرده است که اداره کل از هیئت خواسته تا با برکناری سه نفر از روسای هیئت‌های شهرستانی موافقت کند و این در حالی است که این هیئت‌ها از موفق‌ترین و مطالبه‌گرترین روسای هیئت‌های استان هستند به گفته ایشان، پلمپ درب سالن هیئت فوتبال هرسین و پلمپ هیئت فوتبال شهرستان کرمانشاه که رئیس هیئت آن مانع شد از دیگر مشکلات و لجبازی‌های به وجود آمده است.

در این میان از صابر رحیمی به‌عنوان مدیریت اداره ورزش و جوانان این سؤال را مطرح می‌کنیم که آیا برای پلمپ کردن اماکن ورزشی نباید از قبل و طی بروکراسی‌های معمول اداری، نامه‌نگاری‌هایی صورت گیرد و به هیئت‌ها اخطار گردد تا اینکه تصمیمات فوری اتخاذ کنید؟؟؟

این وضعیت مدیریت شما مناسب استان کرمانشاه نیست و لطفاً با این جنجال و هیاهو بر سر هیچ مشکلات ورزشی ورزشکاران را حل کنید نه صرفاً تلافی!

محبی زنگنه نیز بهتر است ناکارآمدی خود را به‌پای این‌وآن نگذارد و کرمانشاه را از این بن‌بست فوتبالی بیرون کشد هرچند که بسیار بعید می‌رسد

دعوای زرگری شما برای مخاطبان و ورزشکاران هیچ جذابیتی ندارد و دو سر باخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه