English

حسین امامی‌راد:

کمیسیون آموزش مجلس با استاندار خراسان رضوی دیدار کردند

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی: تولید تنها محدود به کالا و صنایع نیست بلکه دو مجموعه آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی می‌توانند در خصوص مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها موثر باشند.

کمیسیون آموزش مجلس با استاندار خراسان رضوی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین امامی‌راد عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : در این دیدار نقطه نظرات اعضای این کمیسیون و محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی درباره آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی استان مطرح شد

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصوبات این کمیسیون، درباره افزایش حقوق استادان و معلمان و همچنین اعتباراتی که برای صندوق نوآوری تخصیص یافته بود در این دیدار به اطلاع استاندار خراسان رضوی رسید.

امامی در ادامه افزود: در این دیدار برخی موارد مغفول مانده در موضوع آموزش عالی نیز تبیین شد تا از ظرفیت خراسان رضوی در این موضوعات استفاده شود.

نماینده شهرستان های چناران، بینالود و گلبهار بیان کرد: تولید تنها محدود به کالا و صنایع نیست بلکه دو مجموعه آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی تولید علم دارند و می‌توانند در خصوص مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها موثر باشند.

وی عنوان کرد : بر این اساس پشتیبانی‌هایی که کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی می‌تواند در خصوص تولید داشته باشد به استاندار خراسان رضوی به عنوان بالاترین نماینده دولت در این استان ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه