English

صدور احکام سه انتصاب جدید، از سوی استاندار خراسان رضوی

اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: استاندار ابراز امیدواری کرده است که مدیران جدید در چهارچوب وظایف مصوب ارائه خدمت کنند.

صدور احکام سه انتصاب جدید، از سوی استاندار خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی: استاندار خراسان رضوی، با صدور احکام جداگانه‌ای مدیرکل پدافند غیرعامل، سرپرست دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی و نیز دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری را منصوب کرد.

اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: در روز پنجشنبه، بر اساس احکام انتصاب استاندار، جواد نجفی به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، حسین احمدی به عنوان سرپرست دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و محمدتقی هاشمی به عنوان دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی منصوب شده اند.

اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در خاتمه بیان کرد: محمدصادق معتمدیان در متن انتصاب خود ابراز امیدواری کرده است که مدیران جدید در چهارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تحت منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ارائه خدمت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه