English

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

مشارکت بالا، مسئولان را همدل تر می کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: هر چه میزان مشارکت بالاتر باشد مسئولان برای سازندگی همدل تر خواهند بود.

مشارکت بالا، مسئولان را همدل تر می کند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین حسن نژاد در آئین معارفه فرماندار جدید چالوس ضمن اشاره به شرایط حساس و ویژه کشور در مواجهه با تحریم‌ها، اظهار داشت: از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی که در یکسال گذشته در کنار همه مشکلات با ویروس منحوس کرونا نیز دست به گریبان بودند، قدردانی می کنم.

وی ضمن برشمردن ویژگی‌های ارزنده فرماندار قبلی چالوس به عنوان عالیترین مقام دولت در این شهرستان، ادامه داد: مدیران نظام جمهوری اسلامی بایستی پاکدست، مردم‌دار و قانون‌مند باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به انتخابات پیش‌رو، تلاش در جهت مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را از وظایف اصلی مدیران عنوان کرد و تصریح کرد: دشمنان بر مبنای میزان مشارکت مردم در انتخابات، رفتارهای ما را تحلیل خواهند کرد و هر چه میزان مشارکت بالاتر، مسئولان برای سازندگی همدل تر خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بهره‌گیری از امکانات موجود، تلاش در جهت ایجاد همدلی بیشتر بین مدیران، پرهیز از سیاست‌زدگی، گرفتن تصمیمات سنجیده، جلوگیری از هدر رفت منابع و شناسایی اولویت ها و تلاش در جهت رفع مشکلات را از ویژگی فرمانداران عنوان کرد و خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: تصمیمات امروز ما بر نسل‌های بعد از ما تأثیرگذار خواهد بود و بنابراین باید سنجیده‌تر و با افقی وسیع‌تر حرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه