English

عدالت حاجی پور:

تهیه لباس فرم برای دانش‌آموزان در مدارس پارس‌آباد اجباری نیست

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: هیچ اجباری برای تهیه لباس فرم دانش آموزان در مدارس وجود ندارد و تهیه لباس فرم در مدارس اختیاری بوده و بستگی به تقاضای اولیا و دانش آموزان مدارس دارد.

تهیه لباس فرم برای دانش‌آموزان در مدارس  پارس‌آباد اجباری نیست
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد امروز شنبه با حضور فرماندار ، اعضای شورای آموزش و پرورش و دیگر مدعوین این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار گردید.

عدالت حاجی پور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد در این جلسه به انسداد مبانی بیسوادی در شهرستان اشاره کرد و گفت: استخراج متولدین سال تحصیلی جدید و ممیزی و استخراج دقیق آمار ثبت نام کنندگان از دستگاههای متولی در تشخیص آمار بیسوادی بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال گذشته به دلیل عدم استخراج دقیق و بی دقتی در سرشماری،آمار بیسوادی در این شهرستان بسیار بیشتر از آمار واقعی بود.

حاجی پور به اهمیت ،تعیین بعد مسافت در مدارس هر منطقه اشاره کرد و گفت: تشخیص و تعیین دقیق بعد مسافت در مدارس از سوی آموزش و پرورش برای دانش آموزان در ادامه یا ترک تحصیل بسیار موثر است.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود به یکی از معضلات چندین ساله آموزش و پرورش و دستگاههای متولی در تهیه لباس فرم دانش آموزان اشاره کرد و گفت: هیچ اجباری برای تهیه لباس فرم دانش آموزان در مدارس وجود ندارد و تهیه لباس فرم در مدارس اختیاری بوده و بستگی به تقاضای اولیا و دانش آموزان مدارس دارد.

وی افزود: اولویت در تولید لباس فرم دانش آموزان در صورت وجود متقاضی، با تولیدکنندگانی است، که نسبت به پرداخت بیمه کارگران تحت تکفل و ایجاد اشتغال پایبند بوده و بر اساس پروتکل های قانونی اقدام کرده باشند.

حاجی پور به نقش اصناف و بازاریان در زمینه بیماری کرونا اشاره کرد و گفت:  حضور داوطلبانه و متعهدانه اصناف و بازاریان در کمک مومنانه قابل تقدیر و ستایش است. ‌

در پایان این مراسم از سید وکیل طهماسبی مشاور ایثارگران فرمانداری به دلیل همکاری تنگاتنگ با شورای آموزش و پرورش در همایش عفاف و حجاب ،راهیان نور و برگزاری اقامه نماز تجلیل و با اهدای لوح تقدیر از زحمات وی قدردانی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه