English

مدیرکل گمرکات استان اصفهان خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی صادرات محصولات غذایی کارگو ترمینال اصفهان در دو ماهه اول سال جاری نسبت به کل سال ۹۸

مدیرکل گمرکات استان اصفهان از افزایش 20 درصدی صادرات محصولات غذایی کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان در دوماهه سال 99 خبر داد.

 افزایش 20 درصدی صادرات محصولات غذایی کارگو ترمینال اصفهان در دو ماهه اول سال جاری نسبت به کل سال 98

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رسول کوهستانی پزوه با اشاره به افزایش 20 درصدی صادرات محصولات غذایی کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان بیان داشت:  از ابتدای سال جاری تاکنون 151 هزار و 903 کیلوگرم و به ارزش 938 هزار و 685 دلار محصولات غذایی از طریق مرز هوایی استان اصفهان صادرات داشته ایم.

وی اقلام عمده محصولات صادراتی کارگو ترمینال  اصفهان ماهی و میگو به میزان 121 هزار و 225 کیلوگرم و  به ارزش 905 هزار دلار ، سبزیجات و نبات به میران 30 هزار 220 کیلوگرم و به ارزش 32 هزار دلار و عسل به وزن 100 کیلوگرم و به ارزش 490 دلار بوده که با توجه به اینکه تنها پرواز باری این فرودگاه به مقصد کویت می باشد کلیه محموله صادراتی با رعالیت پروتکل های بهداشتی به مقصد کویت بوده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان کل صادرات محصولات غذایی فرودگاه شهید بهشتی در سال گذشته  را 780 هزار دلار  برشمرد و گفت: طی دوماهه سال 99 صادرات محصولات غذایی از  مرز هوایی اصفهان 938 هزار و 685 دلار بوده که 20 درصد بیشتر از کل سال گذشته بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه