English

سرهنگ علی لطفی:

امروز در جنگ فرهنگی و رسانه‌ای قرار داریم /نیاز امروز جامعه به خبرنگار شجاع و متعهد است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: امروز در جنگ فرهنگی و رسانه‌ای قرار داریم و تنها ابزاری که می‌تواند در برابر این جنگ رسانه‌ای مقاومت و از نفوذ دشمن جلوگیری کند رسانه‌ها هستند.

امروز در جنگ فرهنگی و رسانه‌ای قرار داریم /نیاز امروز جامعه به خبرنگار شجاع و متعهد است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل به همراه مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان از دفترمرکزی خبرگزاری موج اردبیل بازیدکردند.

سرهنگ علی لطفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل در حاشیه بازید با اشاره به نقش رسانه ها در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش پررنگی در آگاه سازی جامعه در مقابل شیوع بیماری کرونا دارند با توجه به این موضوع که جامعه پزشکی و پرستاری در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا هستند اما رسانه‌ها نیز در اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی پا به پا آنها زحمت می کشند و برای شکست این بیماری تلاش می کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران شبانه روز در تلاش اند که فعالیت های اقشار مختلف جامعه را اطلاع رسانی کنند ولی همیشه خودشان در این راه مظلوم واقع می شود به همین جهت سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل دستور داده است خدمت شما برسیم و از فعالیت ها و تلاش های شما حضوری تشکر کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به  شایعات در جامعه در زمان‌های مختلف از جمله در وضعیت فعلی بیان‌کرد: رسانه‌های شناسنامه‌دار با تولید خبر صحیح، درست و اطلاع رسانی مناسب درباره بیکاری کرونا به وظیفه خود به درستی عمل کرده‌اند.

لطفی  ادامه‌داد: رسانه‌ها در برابر جنگ روانی دشمن نقش موثری‌تری ایفا و توطئه‌ دشمن را در نومید کردن مردم خنثی می‌کنند.

وی گفت: امروز در جنگ فرهنگی و رسانه‌ای قرار داریم و تنها ابزاری که می‌تواند در برابر این جنگ رسانه‌ای مقاومت و از نفوذ دشمن جلوگیری کند رسانه‌ها هستند.

*نیاز امروز جامعه به خبرنگار شجاع و متعهد است

رییس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با بیان اینکه دشمنان با سوء‌استفاده از شرایط اقتصادی و مشکلات موجود در جامعه قصد ناامید کردن مردم را دارند، افزود: اصلی‌ترین رسالت خبرنگاران آگاه‌سازی جامعه بوده  و نیاز امروز جامعه به خبرنگار شجاع و متعهد بیش از سایر زمان‌هاست.

وی اظهارداشت: سپاه و بسیج همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خود را تافته جدا بافته ندانسته و خدمت بی‌منت به مردم را افتخار خود می‌داند.

سرهنگ لطفی با اشاره به راه‌اندازی جنگ روانی علیه مردم کشور بصیرت و آگاهی مردم را خواستار و یادآور شد: در طول دوره‌های مختلف دشمن با ابزار هجمه فرهنگی سعی در تشویش اذهان عمومی داشته که اتفاقات بسیاری نشات گرفته از نقشه شوم دشمن را در سال های گذشته شاهد بودیم چرا که دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هر اتفاق نیک و سو داخلی بهره‌مند شده و با موج‌سواری بر این رویدادها سعی در برهم زنی نظام و اتحاد حاکم در کشور داشتند.

*کشور ما کارآفرینان خوش فکر زیادی دارد

داود نقی‌پور معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: کشور ما کارآفرینان خوش فکر زیادی دارد که خوشبختانه در سال‌های گذشته و به ویژه در سال 98 شاهد افزایش اشتغال و تولید و رونق اقتصاد کشور با استفاده از ایده ناب جوانان و همین کارآفرینان بودیم.

وی اظهار کرد: جهش تولید با به کارگیری مناسب تمام ارکان و جوانب لازم می‌تواند گام موثری در راستای خودکفاسازی اقتصاد کشور باشد که یقینا رهبر معظم انقلاب با عنایت به این موضوع چنین شعاری را برای سال پیش رو برگزیدند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان ظرفیت‌های قابل بهره‌گیری مناسب کشور را یادآور شد و تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی رشد اقتصاد داخلی ظرفیت‌های ناب و دست نخورده‌ای است که با آمیختگی این ظرفیت ها با دانش نخبگان می‌توانیم تحول عظیمی را در اقتصاد کشور شاهد باشیم.

نقی‌پور اظهار کرد: برای مقابله با تحریم‌های جنایتکارانه آمریکا علیه کشور تنها راه پیش رو تقویت هرچه بیشتر تولید داخلی و برداشتن گام‌های موثر در راستای تجارت با کشورهای هدف می‌باشد.

بازدید مسولان سپاه

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه